Wynik badania po łacinie - co to znaczy?

1. Data: 2004-03-22 10:58:45

Temat: Wynik badania po łacinie - co to znaczy?
Od: "Energetyk" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem a jestem "w gorącej wodzie kąpany" :-). Pobrano mi podczas
gastroskopii 4 drobne wycinki z śluzówki cz. pozaopuszkowej dwunastnicy.
Wynik badania niestety otrzymałem po łacinie: "Duodenitis chronica activa
cum atrophia villorum completa (IV gr. wg Shiner)". Nie potrafię
rozszyfrować o co chodzi :-(

Pozdrawiam,
Energetyk
http://www.elektrownie.com.pl

2. Data: 2004-03-22 19:02:20

Temat: Re: Wynik badania po łacinie - co to znaczy?
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Energetyk" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wynik badania niestety otrzymałem po łacinie: "Duodenitis chronica activa
> cum atrophia villorum completa (IV gr. wg Shiner)". Nie potrafię

przewlekle aktywne zapalenie XII-cy z calkowitym zanikiem kosmkow

3. Data: 2004-03-22 20:48:12

Od: "Energetyk" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przewlekle aktywne zapalenie XII-cy z calkowitym zanikiem kosmkow

Dziękuję za odpowiedź. Dostałem na priva odpowiedź innej osoby i potwierdza
się ten sam problem. Jestem ciekaw czy to celiakia czy złe wchłanianie.
Jeśli to pierwsze to wiem, że trzeba przejść na dietę bezglutenową do końca
życia, jeśli to drugie tylko przez pewien okres około 3 miesięcy.

Pozdrawiam,
Energetyk
http://www.elektrownie.com.pl

alergia a ciąża