gronkowiec

1. Data: 2004-03-22 08:44:46

Temat: gronkowiec
Od: "hipek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow moze sie podzielic informacja jak wyleczyc gronkowca
zlocistego? Wymaz z gardla pokazal staphylococcus aureus. Czy jest w ogole
szansa na pozbycie sie go.
pzdr
Hipek
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-03-22 18:21:39

Temat: Re: gronkowiec
Od: "marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Spróbuj BACTROBAN (na receptę) jest to maść która trzeba zapuścić do nosa po
4x dziennie. Trochę potem poleżeć aby spłyneła do gardła.
Mi pomogła. Leczyłam sie półtora roku wszystkim co możliwe ale bez skutku.
Dopiero ta maść przyniosła efekty.
POzdrawiam życzę zdrowia

3. Data: 2004-03-24 13:53:52

Od: "news.gazeta.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marzenka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 4x dziennie. Trochę potem poleżeć aby spłyneła do gardła.
> Mi pomogła. Leczyłam sie półtora roku wszystkim co możliwe ale bez skutku.

Po co chciałas usunać tą bakterie z gardła ?
Tak zalecił lekarz ?

Gardło nie jest jałowe. Znajduje się tam wiele bakterii które tworzą flore
bakteryjną gardła. Gronkowiec złocisty do tej flory się zalicza.

4. Data: 2004-03-24 14:11:15

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4x dziennie. Trochę potem poleżeć aby spłyneła do gardła.
> Mi pomogła. Leczyłam sie półtora roku wszystkim co możliwe ale bez skutku.

Dość długo ostrzegałem Ciebie przed nadużywaniem antybiotyków o działaniu
ogólnym i sugerowałem abyś spróbowała tej maści ;-). Widzę, że w końcu, to
przyniosło efekt ;-). Bardzo miło mi słyszeć, że maść Ci pomogła ;-).

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

bol w okolicach moszny