Tradzikowa skóra

1. Data: 2004-03-21 23:30:46

Temat: Tradzikowa skóra
Od: JOT <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam 28 lat i tradzikowa cere. Dermatolog przepisal mi krem Diprogenta. Na
ulotce informacyjnej przeczytalam jednak, ze dzialaniem niepozadanym tego
kremu jest tradzik (sic!) Z kolei we wskazaniach do jego stosowania nie ma
ani slowa o tradziku.
Stosuje Diprogente od kilku dni i mam wrazenie, ze nie ma zadnej poprawy,
a wrecz pogorszenie stanu skory. Mam nadzieje, ze lekarz sie nie pomylil?
Jesli nie, to jak dlugo powinnam czekac na efekty leczenia?
--
pzdr
Jola

2. Data: 2004-03-22 01:02:25

Temat: Re: Tradzikowa skóra
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 28 lat i tradzikowa cere. Dermatolog przepisal mi krem Diprogenta.
dziwne- to nie jest środek przeciwtrądzikowy. używa sie go na zakażone stany
zapalne- (najpierw stan zapalny, a potem pojawiają sie bakterie)

> Jesli nie, to jak dlugo powinnam czekac na efekty leczenia?
diprogenta zawiera steryd. (unika się stosowania sterydów na twarz.)
to środek do którkotrwałego stosowania- maksimum 7-14dni. a kuracje
przeciwtradzikowe ciągną się miesiacami/latami.
ja bym wróciła do lekarza wyjaśnić wątpliwości.

PYTANIE!!!!
Zasłabnięcie
dot. aborcji
Czernienie paznokci