Woda w organizmie a Normatens

1. Data: 2004-03-22 08:05:13

Temat: Woda w organizmie a Normatens
Od: "nann " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Od kilkutygodni jestem szczesliwa posiadaczka wagi, ktora wazy nie tylko wage
ciala, ale takze zawartosc wody i tluszcu w organizmie. Zastnawia mnie
dlaczego( mimo ze wlewam w siebie dziennie srednio 3 litry wody) zawartosc
wody nie przekracza 37-39 %, przy normie 50-55%? Mysle ze wplywa na to lek na
nadcisnienie (Normatens), ktory zazywam od kilku lat.
Co mam zrobic z ta woda ? Jeszcze wiecj pic ? Czy podarowac sobie i zyc jak
dotad ? Jakie moga byc skutki za malej ilosci wody w organizmie? O
odstawieniu Normatensu na razie nie mysle, chociaz moz powinnam
przedyskutowac to z moim lekarzem ?

pozdrawiam serdecznie
wysuszona nann

2. Data: 2004-03-22 16:57:30

Temat: Re: Woda w organizmie a Normatens
Od: "M.Muchacki" <m...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ja nie zazywam zadnych lekow Twoim podobnych a i tak na takiej wadze
pokazywalo mi podobny procent wody - ciekawe dlaczego? Napisz jesli mozesz
gdzie kupilas taka wage i ile mniej wiecej kosztuje (ja korzystalem
grzecznosciowo-a chcialbym taka nabyc).

pozdrawiam i przepraszam ze troche nie na temat

Mateusz

3. Data: 2004-03-23 05:44:49

Od: "nann " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Muchacki <m...@i...ap.krakow.pl> napisał(a):

Napisz jesli mozesz
> gdzie kupilas taka wage i ile mniej wiecej kosztuje (ja korzystalem
> grzecznosciowo-a chcialbym taka nabyc).

Swoja kupilam na www.amazon.de, konkretny model to Body Balance Caraibic
Mediterano, firmy SOEHNLE, kosztowala 50 Euro.

pozdrowka

nann

4. Data: 2004-03-23 21:12:41

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c3m6np$1a4$1@inews.gazeta.pl tako rzecze nann

> Od kilkutygodni jestem szczesliwa posiadaczka wagi, ktora wazy nie
> tylko wage ciala, ale takze zawartosc wody i tluszcu w organizmie.
A jak to cudo mierzy te parametry, bo mi to wygląda na jakiś hokus-
pokus.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Zylaki w Zielonej Gorze
Tradzikowa skóra
PYTANIE!!!!
Zasłabnięcie