Usuniecie polipow z nosa

1. Data: 2004-03-22 12:01:31

Temat: Usuniecie polipow z nosa
Od: Adam <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Po dokladnych badaniach laryngologicznych oraz RTG i tomografii okazalo sie,
ze mam polipy. Dowiadywalem sie w kilku warszawskich klinikach o cene
zabiegu usuniecia. Sa one bardzo zroznicowane - od 800 do 10.000 zl. Jak
wiadomo cena nie zawsze idzie w parze z jakoscia (poza tym nie stac mnie na
zabieg za 10.000). Czy mozecie mi polecic specjaliste/klinike, w ktorej
mozna dobrze zrobic taki zabieg za rozsadne pieniadze, (dobrze oznacza
metode endoskopowa)? Oczywiscie w gre wchodzi cala Polska.

Pozdrawiam, Adam
k...@p...onet.pl

2. Data: 2004-03-22 22:56:20

Temat: Re: Usuniecie polipow z nosa
Od: "Michal Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Adam" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mozna dobrze zrobic taki zabieg za rozsadne pieniadze, (dobrze oznacza
> metode endoskopowa)? Oczywiscie w gre wchodzi cala Polska.

Ogólnie nie wykonywalbym takiego zabiegu w zadnej prywatnej klinice - w
takich klinikach tak naprawde zbytnio nie dba sie o pacjenta od strony
medycznej - moze jest ladnie, nowoczesnie, personel jest mily - ale naprawde
czesto na tym sie konczy :-(

Jezeli jestes z Warszawy to mozna np. skorzystac z uslug szpitala MSWiA na
Woloskiej (sam sie wybieram tam na prostowanie przegrody nosowej) - mozna
tam wykonac taki zabieg jako "pacjent komercyjny" - musisz zaplacic za
zabieg i pobyt - ale IMHO warto - na oddziale sa dwie sale VIP-owskie o
podwyzszonym standardzie. Doba pobytu kosztuje cos ~280 zl + zabieg. Przy
polipach pewnie ze 3-4 dni musialbys polezec. Sama cena zabiegu prostowania
przegrody nosowej, wynosi chyba 1200 - ile polipy nie wiem, ale zapewne
podobnie. Mozesz sobie zadzwonic do nich i sie wszytskiego dowiedziec - tel.
(022)6021578.

Jezeli jest to dla Ciebie zbyt wysoka cena to chyba najlepiej bedzie jak
wybierzesz sie do jakiegos laryngologa z Warszawy, który jest ordynatorem na
oddziale laryngologii w szpitalu, który sobie wybierzesz - przedstawisz jaka
jest sytuacja i umówisz sie z nim, ze on wykona Ci ten zabieg w swoim
szpitalu - a Ty w jakis tam sposób sie odwdzieczysz. Wystarczy biala koperta
z zawartoscia ;-)

Michal

3. Data: 2004-03-27 13:07:07

Od: "M" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

Cuz jesli chcesz wiedziec to najlepsza klinika Otolaryngologiczna w Polsce
jest Klinika Otolaryngologii Akademii Medycznej w Poznaniu z prof. Szyfterem
na czele. Co do kosztów tego zabiegu nie mam zielonego pojecia ale zabiegi
tego typu sa tu przeprowadzane.

Wynik badania po łacinie - co to znaczy?
alergia a ciąża
Pytanie o toksoplazmoze.
bad.mikologiczne
USG - uwiecznienie obrazu ;)