Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!

1. Data: 2010-05-18 18:56:32

Temat: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Jak widzicie czas przemian nam nastał. Nie czekałem zatem długo i ja -
dostosowałem się do ogólnego trendu. Niniejszym ogłaszam czas Nowego i
oczywiście Lepszego Trenera.

W czym owa lepszość się będzie objawiać? Ano jeszcze sam nie wiem, ale
pragnę owej lepszości jak mucha kupy i kania dżdżu.

Więc - komu zawiniłem sorry gregory, kto mi zawinił ma odpuszczone, a na
pimpku się pierwszy poznałem, co przyznać musicie :)

Prawda jest banalna... Żyć bez Was nie mogę.

2. Data: 2010-05-18 18:57:58

Temat: Re: Co to się wyprawia panie ludzie kochane...?!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 20:56:32 +0200, tren R napisał(a):

> [...]
> pimpku się pierwszy poznałem, co przyznać musicie :)
>
> Prawda jest banalna... Żyć bez Was nie mogę.

Wliczając się w ten zbiór - WITAM :-)

3. Data: 2010-05-18 18:59:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 20:57:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> Wliczając się w ten zbiór - WITAM :-)

I dodam: jedni odchodzą, inni wracają, a ja trwam, trwam!!!
:-D

4. Data: 2010-05-18 18:59:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> pimpku się pierwszy poznałem, co przyznać musicie :)
>
> Prawda jest banalna... Żyć bez Was nie mogę.

Oglądałeś Teraz My wczoraj? ;)

--

Paulinka

5. Data: 2010-05-18 19:00:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I dodam: jedni odchodzą, inni wracają, a ja trwam, trwam!!!
> :-D

Tylko ciekawe w jakim celu...

--

Paulinka

6. Data: 2010-05-18 19:09:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-maj-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Oglądałeś Teraz My wczoraj? ;)

Rzuciłem okiem. Akurat rzucałem wcześniej na Lisa, Hołdysa, Olbrychskiego i
Zelnika i po przełączeniu na TVN ukazał mi się Palikot. Nawet popełniłem
wtedy twitta cyt. z pamięci: "jakieś to absurdalnie smutne przełączyć TV z
Hołdysa na Palikota".

7. Data: 2010-05-18 19:10:21

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
>
> Więc - komu zawiniłem sorry gregory, kto mi zawinił ma odpuszczone, a na
> pimpku się pierwszy poznałem, co przyznać musicie :)

Strasznie kuźwa odpuszczasz, aż sie kuźwa wzruszyłem.
Chciałbyś się może zreflektować trochę względem kogoś, czy jak?
Piotrek

8. Data: 2010-05-18 19:15:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> Prawda jest banalna... Żyć bez Was nie mogę.

To jest nadzieja, że medea wróci w piątek? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2010-05-18 19:16:05

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> I dodam: jedni odchodzą, inni wracają, a ja trwam, trwam!!!
> :-D

Jak TV Trwam. Zbytecznie.
I.

10. Data: 2010-05-18 19:20:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> wtedy twitta cyt. z pamięci: "jakieś to absurdalnie smutne przełączyć TV z

Znaczy się nie trafiłam :)

--

Paulinka

Skasuj