Co to za cholera?

1. Data: 2010-09-20 05:40:03

Temat: Co to za cholera?
Od: "Ptok" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dwóch lat walczę z takim cholerstwem - pewnie przywlokłem sobie z jakimiś
roslinami. Wyglada to jak półpasożyt. Rozłazi się po innych roślinach,
oplata ich pędy ciasno i zakwita . Ręcznie usuwam te "włosy i kwiatki" -
próbowałem potraktowac Roundapem ale bez skutku. Na zdjęciach "włosy" na
rozchodnikach i "kwiatki na irdze. Pomocy, rozłazi sięcoraz bardziej !

Ptok

2. Data: 2010-09-20 11:36:12

Temat: Re: Co to za cholera?
Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> próbowałem potraktowac Roundapem ale bez skutku. Na zdjęciach "włosy" na
> rozchodnikach i "kwiatki na irdze. Pomocy, rozłazi sięcoraz bardziej !

Witam!
Poszukaj sobie w internecie "kanianka"
Dotychczas widziałem tylko na koniczynie, ale widać może żyć i na innych
roślinach :(
Pozdrawiam - Waldek

3. Data: 2010-09-20 13:44:47

Od: "Ptok" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Masz racje - kanianka. Pytanie brzmi: jak sie tego pozbyć W googlach jest
tylko zwalczanie rolnicze. Może ktoś przerobił jakiś sposób?
Jest coś czego kanianka nie lubi?

Ptok

4. Data: 2010-09-20 14:00:26

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptok" dziobnął w klawiaturę:

> Masz racje - kanianka. Pytanie brzmi: jak sie tego pozbyć W googlach jest
> tylko zwalczanie rolnicze. Może ktoś przerobił jakiś sposób?
> Jest coś czego kanianka nie lubi?

O ile sie nie mylę, kanianka jest chwastem kwarantannowym. Zapytaj zatem w
Piorinie jak tego sie pozbyć (ale incognito, bo jak sie zwiedzą to będziesz
miał urzędnicze naloty dywanowe ;-)

Zdroofka Johnny

5. Data: 2010-09-22 12:17:34

Od: "Ptok" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc. Odpowiedzieli potwierdzając namiary na środek który sam
zanalazłem w necie - Kerb 50 WP. Zastanawiam sie teraz czy go użyć i jak aby
nie wypalić wszystkiego(mam strome skarby które obsadziłem aby nie
zjeżdżały).

Pozdrawiam,

Ptok

Re: Żywotnik Olbrzymi vs. Thuia Brabant