pytanie o korzenie metasekwoi

1. Data: 2010-09-22 09:17:16

Temat: pytanie o korzenie metasekwoi
Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos ma pojecie jaki system korzeniowy (poza inofrmacjami w wiki) ma
metasekwoja chinska?
mam to posadzone jakies 3, moze 4 metry od sciany domu i zaczynam sie
zastanawiac czy przypadkiem nie zacznie mi rozsadzac fundamentow.

ktos podpowie?
sir

2. Data: 2010-10-03 20:16:05

Temat: Re: pytanie o korzenie metasekwoi
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-22 11:17, Michał Gut pisze:
> [...]
> mam to posadzone jakies 3, moze 4 metry od sciany domu i zaczynam sie
> zastanawiac czy przypadkiem nie zacznie mi rozsadzac fundamentow.

http://drzewa.nk4.netmark.pl/atlas/metasekwoja/metas
ekwoja_chinska/metasekwoja_chinska.php

--
pozdr. Jerzy