Co to za roślinki?

1. Data: 2006-02-08 12:59:18

Temat: Co to za roślinki?
Od: "Wiesława Mossakowska" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę mi pomóc w identyfikacji 3 roślinek na stronie
http://fotogalerie.pl/galeria/sloneczko5844
To sedum to telephium ale jakie?

2. Data: 2006-02-08 16:38:02

Temat: Re: Co to za roślinki?
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesława Mossakowska napisał(a):
> Proszę mi pomóc w identyfikacji 3 roślinek na stronie
> http://fotogalerie.pl/galeria/sloneczko5844
> To sedum to telephium ale jakie?

Może to Sedum telephium subsp. maximum 'Atropurpureum' ?

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2006-02-08 16:58:17

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesława Mossakowska" <

> Proszę mi pomóc w identyfikacji 3 roślinek na stronie
> http://fotogalerie.pl/galeria/sloneczko5844
> To sedum to telephium ale jakie?

białe mi wygląda na c. carpatica...a delosperm jest tyle odmian że trudno
powiedziec...tym bardziej że jak słońce dostaną to im czerwienieją łodygi a
w szklarni są zieloniutkie...;))P

--
ewa

4. Data: 2006-02-08 17:09:18

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):

> białe mi wygląda na c. carpatica...

C. capatica to na pewno nie jest, mnie to wygląda na C. cochlearifolia,
ale pewnie w tym jest jakiś kruczek, bo Pani Wiesia tego dzwonka zna,
czym on sie różni od drobnego?

A tak w ogóle, dopiero mi się zdjęcia załadowały, czy u innych ta
galeria też tak wolno wchodzi? Ma Pani niesamowicie zadbane roślinki, ja
zawsze pod wrażeniem jestem, takie zdrowiutkie te kępy :))) Viola Toni
Venison jest niesamowity :)

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2006-02-08 17:22:51

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> galeria też tak wolno wchodzi? Ma Pani niesamowicie zadbane roślinki, ja
> zawsze pod wrażeniem jestem, takie zdrowiutkie te kępy :))) Viola Toni

Faktycznie chodzi bardzo wolno, ale warto poczekac, roslinki super :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

Żyją?