Co to za roślinki?

1. Data: 2006-02-08 18:46:50

Temat: Co to za roślinki?
Od: "Wiesława Mossakowska" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu,nie czaruje dzwoneczkiem.Man go przez przypadek. PO przekwitnięciu
innego dzwonka ta mała kępka była w tamtym. Jest bardzo malutki, mniejszy od
drobnego, kwiatek krótki a pękaty z końcówkami ciemniejszymi.Co do rozchodnika
to myślę, że to nie to, chyba żeby-on ma zdecydowanie kwiaty kremowe.Jeszcze
podrzucę póżniej kilka kw. do identyfikacji, bo dobrze wiedzieć co się ma.
Miło mi bardzo,że moje kwiatki podobaja się.
Łączę pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów-Wiesia