Usycha avocado awokado awocado

1. Data: 2006-02-08 22:57:58

Temat: Usycha avocado awokado awocado
Od: "jasia3000" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w lipcu 2005 wyroslo mi ladne awokado. malej wysokosci bylo, ale ladne i duze
liscie mialo. gdzies na poczatku grudnia liscie zaczely schnac i opadly.

jakies 2 tyg - awokado puscilo nowe dwa liscie (jeden stary jeszcze wisi - pol-
suchy). ale widze, ze one tez zaczynaja schnac...

kwiatek stoi na poludniowum oknie. podlewam w miare duzo. ale mniej nicz kiedys.
pod parapetem grzeje kaloryfer, wiec jest ponad 20C...

...co radzicie? a moze ten typ tak ma?
moze wieksza doniczke? obecna dosc mala mi sie zdaje...

2. Data: 2006-02-08 23:45:25

Temat: Re: Usycha avocado awokado awocado
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasia3000" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4281.000002c7.43ea7775@newsgate.onet.pl...
.
> pod parapetem grzeje kaloryfer,

Myślę, że to główny jego problem ;)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-02-09 00:50:33

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek"

> Myślę, że to główny jego problem ;)

nom...ale jeszcze można by oblookac na obecnośc przędziorków, bo to lubi w
parze iść ..;)

--
ewa

4. Data: 2006-02-09 10:22:15

Od: "Jasia3000" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gusiek"

> nom...ale jeszcze można by oblookac na obecnośc przędziorków, bo to lubi w
> parze iść ..;)

Hmmm, a jak mu liscie wszystkie opadly, to przedziorki (jesli byly) - nie poszly
sobie "w diably"? :-)

Na razie przeniesiony zostal na parapet bez kaloryfera, obok innego avocado,
ktore wystrzelilo mi z pestki gdzies w polowie stycznia... I na razie jest b.
ladne. O wiele wyzsze od starego. Chyba kolo metra ma. I na razie kilka
zdrowych, malych listkow ma...
dzieki

5. Data: 2006-02-09 11:31:08

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasia3000" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4cb9.00000099.43eb17d7@newsgate.onet.pl...

> Hmmm, a jak mu liscie wszystkie opadly, to przedziorki (jesli byly) - nie
poszly
> sobie "w diably"? :-)

LOL. Nie.
Najwyżej rozlazły siępo innych roślinach, lupkę w dłoń i popatrzeć.
Ale moze to tylko przesuszenie i przegrzanie.
Pozdrawiam, Agata

Co to za roślinki?
Co to za roślinki?
Żyją?