Żyją?

1. Data: 2006-02-08 11:08:18

Temat: Żyją?
Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak myślicie po tej zimie rybki z moim oczku żyją ? oczko głębokie 1 metr,
pokrywa lodu w tym momencie pewnie z 50-60cm, przerębel niby jest ale przez
noc go już niema bo co noc zamarza :/ napowietrzenie niema bo było jakiś
czas ale mrozy do -25 spowodowały że wszystkie przewody i napowietrzacz
pozamarzało :/ rybki to karasie, liny, orfy. Pytam bo przez przerębel ich
nie widać i niewiem co z nimi....

Pozdr.

2. Data: 2006-02-08 11:14:42

Temat: Re: Żyją?
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro"

> [...]
> czas ale mrozy do -25 spowodowały że wszystkie przewody i napowietrzacz
> pozamarzało :/ rybki to karasie, liny, orfy. Pytam bo przez przerębel ich

obawiałabym się :(((
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie było -30 ze 3 noce...przy takim mrozie to
oczko o głębokosci 1 m mogło zamarznąc całkowicie...chyba że masz w nim
jakiś dół (beczkę wkopaną np) gdzie ryby mogą zejść głębiej.

--
ewa

3. Data: 2006-02-08 11:26:25

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czas ale mrozy do -25 spowodowały że wszystkie przewody i napowietrzacz
> pozamarzało :/ rybki to karasie, liny, orfy. Pytam bo przez przerębel ich
U mnie jest podobnie.
Kilka dni temu parę rybek snuło się przy wylocie pływaka.
W takie ostre zimy obawiałbym się o orfy - są najmniej
odporne z wymienionych. Liny i karasie u mnie przeżywają
z niewielkimi stratami.
Krzysztof

4. Data: 2006-02-08 13:20:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiu, dobrze że Cię widzę.
Choć zapewne nie ma o czym marzyć ale czy moje siewki ciemierników będą Ci
kwitły już w tym roku ... ???

Bardzo jestem ciekawa jakie będą mieć kwiaty i czy również z zeszłorocznego
wysypu nasion pokażą mi się w ściółce ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-02-08 14:12:02

Temat: Re: Żyją? - do Miłki
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" wrote:

> [...]
>
> Bardzo jestem ciekawa jakie będą mieć kwiaty i czy również z zeszłorocznego
> wysypu nasion pokażą mi się w ściółce ;-)
Witaj!
Są głęboko pod śniegiem, więc powinny przeżyć mrozy bez szwanku.
jeśli będą mieć ochotę kwitnąć, dam znać.

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

6. Data: 2006-02-08 15:26:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Feb 2006 15:12:02 +0100, Krzysztof Wilk napisał(a):

> [...]

Jakoś nie miałam do nich zacięcia, ale zaczynają mnie "brać":)
Mozesz dla mnie odłożyć ze dwie, trzy siewki jeśli pokaże Ci się więcej?

> Są głęboko pod śniegiem, więc powinny przeżyć mrozy bez szwanku.
> jeśli będą mieć ochotę kwitnąć, dam znać.

Foty Krzysiu, koniecznie foty:)
Ja się zastanawiam czy mam jeszcze te stipy od Was i iryski.

Pozdrawiam
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-02-08 16:00:48

Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Foty Krzysiu, koniecznie foty:)
> Ja się zastanawiam czy mam jeszcze te stipy od Was i iryski.

a co to za pogaduszki w moim topicu ?? :>

8. Data: 2006-02-08 18:07:44

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> czas ale mrozy do -25 spowodowały że wszystkie przewody i napowietrzacz
> pozamarzało :/ rybki to karasie, liny, orfy. Pytam bo przez przerębel ich

Ja mam ten sam dylemat ale wierzę, że karasie przeżyją Wątpię, żeby pokrywa
lodowa była grubsza niż 80 cm. W takim wypadku moje grzybienie nie przeżyją.
Co prawda moje oczko dopiero dwuletnie, też w dzikim stanie, jednak karasie
są b. odporne. W razie najgorszego z 4 nowych karasi po roku będzie 20.
Jednak zawsze to szkoda, moje oswojone już były, na gwizdanie przypływały do
brzegu.
pozdrówka
Anka

9. Data: 2006-02-08 19:31:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to za pogaduszki w moim topicu ?? :>

A jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłeś ?
Ile można słuchać o rybach :-(

:-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2006-02-08 19:52:41

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłeś ?
> Ile można słuchać o rybach :-(
>
> :-)

Miłko ,oczko i pływające w nim rybki,
to miły akcent w ogrodzie:-)

Pozdrawiam TeresaR

Wyrosniete drzewa skad?
zimowe cięcie drzew i krzewów
Travel aid
głosy ptaków
siać czy nie siać... oto jest pytanie...