Co to znaczy?Prosze o pomoc

1. Data: 2002-02-23 15:05:29

Temat: Co to znaczy?Prosze o pomoc
Od: "Ania i Darek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Problem, (o ile to jest problem )ktory opisze dotyczy mojego
kochanego chrzesniaka...Otoz od jakiegos czasu zauwazylam, ze lubi byc
zwiazywany, tzn. raczki, czy tez nozki, lub ciasno owijany, np. kocem,
oczywiscie raczki spuszczone w dol, na zasadzie "kokonu" i np. w taki sposob
oglada telewizje...nie wiem co to znaczy i czy nalezy sie juz
martwic??Dodam, ze ma 8 lat. Prosze o powazne odpowiedzi. Pozdrawiam

1. Data: 2002-02-23 17:34:13

Temat: Re: Co to znaczy?Prosze o pomoc
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a58avd$8m9$1@korweta.task.gda.pl>, n...@p...fm says...
> [...]
> oglada telewizje...nie wiem co to znaczy i czy nalezy sie juz
> martwic??Dodam, ze ma 8 lat. Prosze o powazne odpowiedzi. Pozdrawiam

Szczerze mowiac to dosc ciekawe. Wymagaloby jednak dosc konkretnego
poznania rodziny. Ty ich znasz, wiec moglabys powiedziec wiecej. A co
chrzesniak mowi jak go o to pytasz?

1. Data: 2002-02-23 17:48:34

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <...>
> A co
> chrzesniak mowi jak go o to pytasz?

ty sie powaznie pytasz? no ja sie nie znam, ale mam wrazenie ze np.
naoglądał sie bajek i naśladuje jednego ich bohaterów..
M.

1. Data: 2002-02-23 18:26:47

Od: "Rozalia" <rozalka[no-spam]@sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

"Ania i Darek" <n...@p...fm> wrote in message
> Witam. Problem, (o ile to jest problem )ktory opisze dotyczy mojego
> kochanego chrzesniaka.CIACH
> martwic??Dodam, ze ma 8 lat. Prosze o powazne odpowiedzi. Pozdrawiam

Moj synek robi dokladnie to samo. ciekawostka jest jednak, ze jak siedzi mi
na kolanach to nie chce byc przytulany
Rozalia (mama Kuby)
http://asperger.republika.pl

1. Data: 2002-02-23 18:35:49

Od: "Ania i Darek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A niby w jakiej bajce pokazuja takie rzeczy???

1. Data: 2002-02-23 18:36:48

Od: "Ania i Darek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wie dlaczego:)Tak lubi...
Jesli chodzi o rodzine, to nie ma im raczej nic do zarzucenia jesli chodzi o
wychowanie, troske i milosc...

1. Data: 2002-02-23 19:11:03

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownicy "Ania i Darek" napisali:
> Witam.

Hej :)

> Otoz od jakiegos czasu zauwazylam, ze lubi byc zwiazywany,
> tzn. raczki, czy tez nozki, lub ciasno owijany, np. kocem,
> oczywiscie raczki spuszczone w dol, na zasadzie "kokonu"

Nie pamietam abym jako dziecko lubil byc zwiazywany. Bardzo jednak lubilem
owijac sie w te "kokony" z kocy i kolderek. Dlaczego tak robilem? Chyba
dawalo mi to pewne poczucie bezbieczenstwa (zaden duch wtedy nie byl mi
straszny ;-P) i oczywiscie bylo cieplej :) A moze dlatego lubilem, ze
moja mama miala zwyczaj czasem mnie tak do snu opatulac... W kazdym badz
razie przeszlo mi :)

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-02-24 10:07:16

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a58kmo$iq7$1@news.tpi.pl>, i...@w...pl says...

> Użytkownik "jacek" <...>
>
> ty sie powaznie pytasz? no ja sie nie znam, ale mam wrazenie ze np.
> naoglądał sie bajek i naśladuje jednego ich bohaterów..

Dosc powaznie. Bo jak mnie uczono - pytac, pytac i jeszcze raz pytac.
Samo postawienie tezy o bajkach nie zwalnia z pytania.

1. Data: 2002-02-24 10:20:38

Od: "Ania i Darek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No to moze nie powinnam sie martwic, chociaz ciekawa jestem czy cos to
oznacza...Braku milosci to chyba nie oznacza, moze rzeczywiscie jakies
poczucie bezpieczenstwa, tak jak niemowleta, gdy sie ciasno zawija razem z
raczkami, to uspokajaja sie (czytalam o tym, nic takiego mojemu
chrzesniakowi nie robilam:)))
Pozdrowienia

.

1. Data: 2002-02-27 20:38:41

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania i Darek" <n...@p...fm>

> No to moze nie powinnam sie martwic, chociaz ciekawa jestem czy cos to
> oznacza...Braku milosci to chyba nie oznacza, moze
[cut]

Gorzej byłoby wtedy, gdyby chłopak w kokonie był zawinięty w niewygodnej i
przekrzywionej postawie ciała, bo groziłoby to np. skoliozą kręgosłupa.
Ciasne zwinięcie może oznaczać m.in. zapewnienie sobie maksymalnej ilości
ciepła.
Myślę, że to chwilowy nawyk :-)
Masoneczka vel Ania

psycholog
Wyjscie z uzależnienia.
schizofrenia
3 ksiazki w pdf wysle za darmo - nie tylko dla psychologow
Ksiazki Psychologiczne na pc