psycholog

1. Data: 2002-02-23 11:15:45

Temat: psycholog
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie widze w zyciu czlowieka zadnego sensu (z tego powodu czesto popadam w
depresje). Mam prace, co prawda oblalem studia, ale to nie jest przyczyna
mojego dolka, sensu w zyciu niemoglem sie joz od dawna dopatrzec. Zawsze
bylem outsajderem, ale ostatnio coraz bardziej zamykam sie w sobie i mam
coraz mniejsza chec kontynuowac ten bezsens. Dzisiaj powiedzialem rodzicom
ze zycie jest kompletnie bez sensu, chyba ich to niezle przygnebilo :(.
Wiem ze sie uzalam ale musze troche odreagowac. Jak myslicie czy wizyta u
psychologo moze mi pomoc?

1. Data: 2002-02-23 12:22:16

Temat: Re: psycholog
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
<....>
> Wiem ze sie uzalam ale musze troche odreagowac. Jak myslicie czy wizyta u
> psychologo moze mi pomoc?

pomysl czy wiesz co jest nie tak, czy wiesz co chciałbys zminic, i w koncu
czy potrafisz sobie poradzic sam.
ja własnie sam sie nad tym zastanwaim, moze troche z innej perspktywy...Moze
pomocny bedzie dla Ciebie text (tylko sie nie przeraz, nie wszystko dotyczyc
musi Ciebie):

http://www.psychiatria.pl/archiwum_wyn/482&lekarz=%2
0tak

Marsel

1. Data: 2002-02-23 12:27:03

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <...>

Dla scisłosci, mysle ze warto sie zastanowic nad tym fagmentem:

"
Jeśli nie czujesz się chory, a psychoterapią interesujesz się bo chciałbyś:
- poprawić swoje relacje z ludźmi,
- być bardziej efektywnym w pracy,
- lepiej wykorzystywać swój potencjał intelektualny,
- nauczyć się radzić sobie ze stresem i napięciami,

to pomyśl raczej o jakiejś formie psychicznego treningu np.
interpersonalnym, asertywności, szybkiego uczenia się, relaksacji. Wiele
ośrodków usług psychologicznych oferuje takie możliwości właśnie ludziom
zdrowym. Propozycje i adresy możesz znaleźć m.in. w czasopismach takich jak
"Charaktery". Podobnie jeśli interesujesz się samopoznaniem, rozwojem
własnej duchowości lub technikami medytacji transcendentnej - poszukaj
innych sposobów niż psychoterapia.
"

1. Data: 2002-02-23 12:31:52

Od: m...@i...pl (Madroz) szukaj wiadomości tego autora

Może Ci pomóc !!!!!!
Wiem o czym piszesz, u mnie te depresje tak się zaczęły nasilać, że powoli
dostrajałam się do myśli, że teraz to już kulka w łeb albo szpital
psychiatryczny. Nic mnie nie cieszyło, nie chciało mi się walczyć o siebie,
nic tylko agresja i złość i to ciągłe pytanie - kto powiedział, że życie
jest piękne ?!
Za 3 miesiące spodziewam się dziecka - wcale nie było mi fajnie z tą myślą,
ale jak zaczęłam mieć myśli, żeby wbić sobie nóż w brzuch, to był to
wystarczający sygnał, żeby coś z tym zrobić.
Poszłam na terapię, płacę za nią kupę ciapy - powiem więcej - nie stać mnie
na nią - ale ja nie zjem, ukradnę, ale się z tego grajdołka wydostanę !
Byłam na spotkaniu 3 razy - za drugim spotkaniu nastąpił taaaaaaki przełom,
że mało z butów nie wyskoczyłam.
Odnalazłam brakującą część siebie, nic już nie jest takie jak przedtem - ale
ostrzegam ! nie jest łatwo zmierzyć się ze sobą i swoimi zmorami - potrzeba
odwagi no i determinacji, żeby nie zrezygnować, bo wtedy masz wrażenie
jakbyś jeszcze głębiej się zapadał - trzeba wytrwać, świat się przez to nie
zmieni - to Ty się zmienisz, inczej spojrzysz na wszystko, na siebie, na
życie, które wcale nie będzie piękniejsze, ale nie będzie już takie trudne i
smutne.

pozdr

Zmien STARE logo w komorce NA NOWE... >>> http://sms.interia.pl/

1. Data: 2002-02-23 14:08:38

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madroz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
u mnie te depresje tak się zaczęły nasilać, Nic mnie nie cieszyło, nie
chciało mi się walczyć o siebie,
> nic tylko agresja i złość > Za 3 miesiące spodziewam się dziecka - wcale
nie było mi fajnie z tą myślą,
Poszłam na terapię, płacę za nią kupę ciapy - powiem więcej - nie stać mnie
na nią - ale ja nie zjem, ukradnę, ale się z tego grajdołka wydostanę !

Kobieta w ciąży miewa różne zawirowania psychiczne, również depresję,
niepokój, wzmożoną chwiejność emocjonalną itd. Stan ten jest całkowicie
normalny i mija samoistnie, czego zapewne psychoterapeuta Ci nie powiedział
/we własnym dobrze pojętym interesie ;)./ Dlatego najpierw należało
stwierdzić u zwykłego psychologa-diagnosty, co jest przyczyną Twoich
trudności psychicznych, a potem ew. gnać na darmową psychoterapię, która
jest prowadzona przy szkołach rodzenia, specjalnie dla kobiet w ciąży.

> Byłam na spotkaniu 3 razy - za drugim spotkaniu nastąpił taaaaaaki
przełom,
> że mało z butów nie wyskoczyłam.

Nie chcę być złym prorokiem, ale ten przełom może być chwilowy i co
najśmieszniejsze - całkowicie nie związany z sesjami terapeutycznymi, tylko
z przemianami metabolicznymi w Twoim organiźmie.

- ale
> ostrzegam ! nie jest łatwo zmierzyć się ze sobą i swoimi zmorami -
potrzeba
> odwagi no i determinacji, żeby nie zrezygnować,

W związku z narodzinami dziecka czeka Cię mnóstwo wydatków, więc to raczej
kwestia...rozsądku ;).
Dorrit

1. Data: 2002-02-23 17:07:18

Od: m...@i...pl (Madroz) szukaj wiadomości tego autora

nie wyraziłam się jasno -
moje depresje zaczęły się jakieś 10 lat temu, a miały swoje źródło w
traumatycznym (nie lubię tego słowa) dzieciństwie. Z "domu" (tylko ja i
chora matka) wyniosłam wszystko tylko nie miłość do samej siebie - dlatego
przez tyle lat nie potrafiłam walczyć o siebie - myślałam, że mi przejdzie,
że tak dużo czytając, studiując psychologię - mogę pomóc sobie sama.
Oczywiście, że ciąża te stany nasiliła - piszą o tym wszędzie - no i dobrze,
że tak się stało, bo to mnie ostatecznie zmobilizowało, żeby zrobić z tym
pieprznikiem jaki mam w głowie - porządek.
Terapeutka - nie skłamię jeśli powiem, że 10 w kolejności jaką odwiedziłam -
bardzo mnie ujęła od początku - uczciwie mnie pytając - czego oczekuję, z
czym przychodzę i ile daję sobie czasu na tą terapię - żaden inny tego
wcześniej nie zrobił - oczywiście z "wiadomych" - kasowych względów.

Tylko ja sama mogę ocenić - czym był owy przełom w moim życiu. Mogę
powiedzieć, że te problemy, z którymi do niej poszłam - ciągną się za mną
latami i jeśli poczułam, doświadczyłam i doświadczam widocznych zmian we
mnie, a dzięki temu wokół mnie, to myślę, że warto w ten sposób inwestować w
siebie, w moją, dziecka przyszłość.
Dzięki temu mam szansę na zbudowanie domu, jakiego ja - nigdy nie miałam.

pozdrawiam
angela

------------------

> Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
> 1. miejsce w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)

Czy zlamano antypirackie zabezpieczenia Windows XP?
http://komputery.interia.pl/id/akt/www/wys?inf_id=23
1174

1. Data: 2002-02-23 18:16:46

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myslicie czy wizyta u
> psychologo moze mi pomoc?

mysle ze tak, moge nawet dac ci namiar na niezlego (kobieta)

1. Data: 2002-02-23 19:25:07

Od: "Ewelina Rzeplińska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bezzwlocznei idz do psychologa

1. Data: 2002-02-23 20:32:02

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o rany, po raz pierwszy jest mi tak kogos zal z sieci
i do tego jescze faceta

1. Data: 2002-02-23 21:54:02

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@o...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Nie widze w zyciu czlowieka zadnego sensu

Powieś się (TM)

--
ika - umop apisdn

Wyjscie z uzależnienia.
schizofrenia
3 ksiazki w pdf wysle za darmo - nie tylko dla psychologow
Ksiazki Psychologiczne na pc
Co o tym myslec???