Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

71. Data: 2018-04-08 20:17:15

Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Nie podoba mi się w twojej hipotezie to, że wszystkie nawet najbardziej
obrzydliwe postępki mężczyzny wobec rodziny tłumaczysz winą złej kobiety. Uważam że
jak by zła kobieta nie była to nie może ona zmusić ojca do więzienia, gwałcenia czy
zabijania swoich dzieci. A co do mojego sugerowanego przez Ciebie homoseksualizmu to
niestety nie mogę tego sprawdzić. Hemoroidy mi przeszkadzają.

72. Data: 2018-04-08 20:22:21

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Listów które nie są skierowane do mnie nie czytam. Już raz Ci to pisałem.

73. Data: 2018-04-08 20:36:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 20:17, z...@g...com pisze:

> Leo. Nie podoba mi się w twojej hipotezie to, że wszystkie nawet
> najbardziej obrzydliwe postępki mężczyzny wobec rodziny tłumaczysz
> winą złej kobiety.

Widzisz, znowu nie doczytałeś. Nie chcesz dostrzec obrzydliwości
postępków kobiety, bronisz ją przed wszelkimi zarzutami a wina obciążasz
wyłącznie mężczyznę. Ja natomiast nie szukam winnych lecz szukam
PRZYCZYNY dlaczego tak postępują i co należy zmienić by ich od tych
wrednych zachowań uwolnić. Znamy SKUTEK: jest totalnie źle, więc szukamy
przyczyny. Ja ja znalazłem w niepełnym wychowaniu dziecka, a w
szczególności w braku wychowania seksualnego i inicjacji seksualnej
dziecka w gronie wychowawców/rodziców.

A poza tym nie dostrzegasz lub świadomie pomijasz moje peany na cześć
kobiet jak bardzo jestem im wdzięczny za bańki, które mi spuściły gdyż
częściowo dzięki tej babskiej przemocy stałem się świadomym ojcem i
świadomym człowiekiem. Widać, że po łebkach i bez zastanowienia czytasz
moje teksty skoro tak istotnych sformułowań nie zauważyłeś.

> Uważam że jak by zła kobieta nie była to nie może ona zmusić ojca do
> więzienia, gwałcenia czy zabijania swoich dzieci.

Może, może. Zastanawiałeś się może nad tym dlaczego Abraham zamierzał
zabić swojego syna? Podpowiem Ci: matka tak bardzo wynosiła Izaaka ponad
Abrahama, tak bardzo ubóstwiała syna zamiast traktować po równo i syna i
jego ojca. W ten sposób wzbudziła w Abrahamie chęć odwetu i pozbycia się
syna gdyż nie rozumiał on tego dlaczego kobieta tak postępowała. A czy
Ty potrafisz to sobie wytłumaczyć?

> A co do mojego sugerowanego przez Ciebie homoseksualizmu to niestety
> nie mogę tego sprawdzić. Hemoroidy mi przeszkadzają.

No to masz bezpiecznik. :)

Nie jesteś wyjątkiem - ja też je mam. :)

LeoTar Gnostyk

74. Data: 2018-04-08 20:37:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 20:22, z...@g...com pisze:

> Leo. Listów które nie są skierowane do mnie nie czytam. Już raz Ci to
> pisałem.

Wiem, wiem. Ale może tak choć w celach edukacyjnych...?

LeoTar Gnostyk

75. Data: 2018-04-08 20:56:00

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Jasne że czytam po łebkach, ale to też twoja wina. Ćwicz lapidarność stylu. XL
robi to doskonale.
Co do czytania prywatnych listów od twojej córki, to jedynie gdy dostanę od niej
zgodę. Tym bardziej że gdy dorośnie to może będzie patrzeć na swoją inicjację
zupełnie inaczej. I jeszcze do tego kobieta na byłych partnerów patrzy często z
niechęcią, więc jej ówczesny osąd sytuacji w jakiej się znalazła może nie być zgodny
z Twoim punktem widzenia.

76. Data: 2018-04-08 20:57:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 20:37, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wiem, wiem. Ale może tak choć w celach edukacyjnych...?

Podałem niepoprawny adres do tego listu Kasi do mnie. Miało być:P
http://leotar.net/war_1996-99/cze---tato.html

LeoTar Gnostyk

77. Data: 2018-04-08 20:58:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 kwietnia 2018 19:24:10 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Czyli według Ciebie wszystko wynika z biologii ukształtowanej przez
> informację? Ja jestem odmiennego zdania: wszystko wynika ze stanu
> Świadomości. A więc emocje, przeżycia, edukacja, doświadczenia ale nigdy
> biologia. Biologia to jest tylko SKUTEK tego co się dzieje w
> Świadomości. Stoimy na skrajnie przeciwstawnych pozycjach. Ty jesteś
> materialistą (skutek akceptowania dominującej roli biologii) zaś ja
> jestem idealistą i według mnie wszystko dzieje się za sprawą Ducha.

Nie jestem materialistą (w tym względzie, że nie uważam, aby geny czyniły
kogoś geniuszem albo przestępcą), ale akurat w dziedzinie seksu nie da się
wystąpić przeciwko wbudowanemu genetycznie bodźcowi przyjemności bez
popadnięcia w sadomasochizm. To znaczy da się co najwyżej do poziomu celibatu
przy intensywnej jogicznej medytacji, natomiast seks bez obustronnej motywacji
przyjemności nawet jeden raz jest z definicji gwałtem.

78. Data: 2018-04-08 21:15:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 20:56, z...@g...com pisze:

> Leo. Jasne że czytam po łebkach, ale to też twoja wina. Ćwicz
> lapidarność stylu.

Albo nie potrafię albo materia wymaga detaliczności i zależy od
doświadczenia życiowego i przemyśleń Czytelników. Staram się dotrzeć
równocześnie do wielu a nie tylko do jednego.

> XL robi to doskonale.

Zgadzam się z Twoją oceną.

> Co do czytania prywatnych listów od twojej córki, to jedynie gdy
> dostanę od niej zgodę. Tym bardziej że gdy dorośnie to może będzie
> patrzeć na swoją inicjację zupełnie inaczej.

Moja córka w tym roku kończy 41 lat - to już nie dzieciuch lecz dorosła
kobieta

> I jeszcze do tego kobieta na byłych partnerów patrzy często z
> niechęcią, więc jej ówczesny osąd sytuacji w jakiej się znalazła
> może nie być zgodny z Twoim punktem widzenia.

Właśnie, właśnie. Dlaczego kobieta patrzy z niechęcią na swoich
partnerów? A właściwie to dlaczego piszesz o nich w liczbie mnogiej?
Dlaczego kobieta zmienia partnerów a nie zadowoli się, podobnie zresztą
jak i mężczyzna, jednym partnerem? Czy nie myślałeś o tym, że gdyby
inicjacja miała miejsce wśród rodziców to pierwszy partner (ojciec dla
córki i matka dla syna) zostałby odrzucony tak jak zapisane jest w
Biblii, ale dzięki temu, że akt inicjacji wśród rodziców czyni młodą
osobę emocjonalnie dojrzałą, to nie musiałaby ona porzucać drugiego
partnera i stworzyłaby trwały związek? W końcu wymiana partnerów to
poszukiwanie tego doskonałego, którego bez wzorca nie sposób znaleźć. A
tak gdyby z inicjacji potwierdzonej pieczęcią rodzica młody człowiek
miał w głowie doskonały wzorzec swego partnera to juz za pierwszym razem
dokonałby prawidłowego wyboru. A tak brak wzorca prowadzi do ciągłego
dążenia do znalezienia sobie partnera lepszego tyle tylko, że wymiana
partnera rzadko kończy si e sukcesem.

LeoTar Gnostyk

79. Data: 2018-04-08 21:22:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 20:58, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> seksu nie da się wystąpić przeciwko wbudowanemu genetycznie bodźcowi
> przyjemności bez popadnięcia w sadomasochizm.

Co to znaczy "wbudowany genetycznie bodziec przyjemności"?

Jakubie, miej odwagę i przestań się ośmieszać. :)

> To znaczy da się co najwyżej do poziomu celibatu przy intensywnej
> jogicznej medytacji, natomiast seks bez obustronnej motywacji
> przyjemności nawet jeden raz jest z definicji gwałtem.

"Pierwszy raz" jest gwałtem i na fizjologii i na psychice. Chodzi o to
by tego gwałtu dokonali ci, którym dziecko ufa, którzy są dla dziecka
autorytetami i którym dziecko ten gwałt wybaczy jako coś w życiu
koniecznego by przejść do drugiego etapu życia, do życia dorosłego i
odpowiedzialnego.

LeoTar Gnostyk

80. Data: 2018-04-08 21:24:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To że twoja córka jest po czterdziestce chyba ułatwia sprawę przedstawienia jej
opinii na temat twojej teorii.
A co do monogami, to wiadomo że nie jesteśmy monogamiczni jako gatunek i jest na to
wiele dowodów, ale niestety one znowu nie pasują do twojej bajki. I znowu trzeba by
coś przeczytać :( A sądząc po wieku córki to szkoda ci już czasu na czytanie bo
niewiele go zostało.

Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy
Umiejętność odróżniania rzeczywistości od fikcji