Co z "papierówek"?

1. Data: 2006-08-11 06:40:29

Temat: Co z "papierówek"?
Od: MikroBajt <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jabłka spadają , nie da się ich "przejeść" ;)
no i trzeba by coś z nich zrobić.
??

2. Data: 2006-08-11 07:11:45

Temat: Re: Co z "papierówek"?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MikroBajt" <m...@o...pl> wrote in message
> Jabłka spadają , nie da się ich "przejeść" ;)
> no i trzeba by coś z nich zrobić.
> ??
Bardzo rzadką i nie zbrązowiałą marmoladę (zieloną) - fantastyczna do
naleśników, robi się bardzo szybko - jabłka obrać, wypestkować, rozgotować i
gorącą nakładać w słoiki. Krótko zapasteryzować.

3. Data: 2006-08-11 09:30:09

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MikroBajt wyklikał(a):
> Jabłka spadają , nie da się ich "przejeść" ;)
> no i trzeba by coś z nich zrobić.
> ??

Mus - na przyszłość do szarlotki jak znalazł :)

PS. gdzie ty masz teraz papierówki ???
Dziadkowe drzewa już wycieli... :(

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
w nowym domku ;-) http://emki.fotosik.pl/albumy/23356.html

4. Data: 2006-08-11 10:25:41

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

MikroBajt napisał(a):
> Jabłka spadają , nie da się ich "przejeść" ;)
> no i trzeba by coś z nich zrobić.

Jesli masz sporo malutkich to polecam 3 sposoby!

1. Napchac ich w calosci z ogonkami do sloja i zalac standardowym plynem
(woda+cukier) i zagotowac - kompocik na zime o ciekawym smaku.

2. Marmolada do czegokolwiek - do ciast, nalesnikow, plackow drozdzowych.

3. zalac podobnie jak w przepisie pierwszym, ale takim plynem jaki
dajesz do ogorkow - korniszonow.

Pozdrawki

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

5. Data: 2006-08-11 12:51:00

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jabłka spadają , nie da się ich "przejeść" ;)
> no i trzeba by coś z nich zrobić.
> ??

Ja właśnie wczoraj przerabiałam na mus jabłkowy. Dodałam trochę cukru i dużo
cynamonu i pozamykałam w słoikach różnej wielkości (te największe do
szarlotki, a mniejsze do naleśników i dla Maleństwa - oczywiście te ostatnie
bez cynamonu)

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

6. Data: 2006-08-11 13:21:35

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ebhuet$fle$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> dużo cynamonu i pozamykałam w słoikach różnej wielkości (te największe do
> szarlotki, a mniejsze do naleśników i dla Maleństwa - oczywiście te

+ galaretki, starsze ksiązki wręcz zalecają papierówki...

można jeszcze "serki jabłeczne" - jest to coś w rodzaju mocno zagęszczonego
i suchego przez to musu, w kawałkach jak serek, w czy jak ciastko.

DJD

7. Data: 2006-08-11 13:21:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> można jeszcze "serki jabłeczne" - jest to coś w rodzaju mocno
> zagęszczonego i suchego przez to musu, w kawałkach jak serek, w czy jak

Papierówka ma bardzo jasny mus, czy jak kto woli marmoladę, więc tzw serki
to marnowanie produktu na to, co można zrobić z innych jabłek. Więc tylko
mus i galaretka... ze względu na ich smak i przejrzystość .

8. Data: 2006-08-11 13:32:28

Od: "Stan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

suszyć, a potem nadziewać tym kury

9. Data: 2006-08-11 13:34:12

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> można jeszcze "serki jabłeczne" - jest to coś w rodzaju mocno
> zagęszczonego i suchego przez to musu, w kawałkach jak serek, w czy jak

hmm, ciekawy pomysł, ale nie mam więcej papierówek :-(

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

10. Data: 2006-08-11 13:37:50

Od: "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jabłka spadają , nie da się ich "przejeść" ;)
> no i trzeba by coś z nich zrobić.

Mus... śmus... na wino przerób, a potem wino przedestyluj. Przedni spiryt
wyjdzie!

* piotr'ek *

Sprzety kuchenne
Dieta dla studenta / faceta