Sprzety kuchenne

1. Data: 2006-08-11 05:59:18

Temat: Sprzety kuchenne
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam różne wypowiedzi kuchenne na temat robotów, zlewozmywaków itp.
Nikt nie zająknął się nawet o SYSTEMIE. Oczywiście nie jest to nazwa linii
wyrobów. Chodzi mi o system technologiczny zastosowany w kuchni przez
(zazwyczaj) panią domu. Najczęściej "co wpadło w oko" lub co widziałem u
psiapsiółki (żrąca ta zazdrość - ja nie będę gorsza!!!).
Dominują dwie postawy i tak powinny być systemy konstruowane:
1) pani domu "niegotująca" - minimum sprzętu, ekskluzywnego (co by gryzło
serca sąsiadek, rodziny itp).
2) pani domu - pracowita i gospodarna - sprzęt owszem drogi, ale nastawiony
na łatwość wykonywania "zadań" kuchennych, osiąganie dobrych efektów i
oszczędności czasu (można lżej lub więcej zrobić w danym czasie).
Tak więc panie (panowie, nawet nie gotujący - też, to wasza kieszeń
będzie drenowana) nie tylko oko, ale i szkiełko!!! Zakup musi być
przemyślany i albo "stacjonarny" - zestaw na 30 lat pożycia bez zmian, albo
modułowy - który będzie dopasowywany do zmiany zapotrzebowań i rozmiarów
rodziny i odwiedzających te domy "quasi" otwarte. Bo na prawdziwie otwarte
mało kogo stać, a ci nie bawią się w gotowanie, chyba, że dla telewizji,
pobierając przy okazji wysokie tantiemy za co się da...

2. Data: 2006-08-11 16:29:13

Temat: Re: Sprzety kuchenne
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nastawiony na łatwość wykonywania "zadań" kuchennych, osiąganie dobrych
> efektów i oszczędności czasu (można lżej lub więcej zrobić w danym

Nie znasz innych 'dominujących' modeli? ;-) Jedynie albo 'niegotująca', albo
'pracowita i gospodarna'? Niezłe uproszczenie...

> Zakup musi być przemyślany

Dlaczego 'musi'?

> i albo "stacjonarny" - zestaw na 30 lat pożycia bez zmian, albo modułowy -
> który będzie dopasowywany do zmiany zapotrzebowań i rozmiarów rodziny i
> odwiedzających te domy "quasi" otwarte.

Co to jest 'dom"quasi" otwarty'?

> Bo na prawdziwie otwarte mało kogo stać

??
Iwona

3. Data: 2006-08-11 16:33:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> wrote in message

> Nie znasz innych 'dominujących' modeli? ;-) Jedynie albo 'niegotująca',
> albo 'pracowita i gospodarna'? Niezłe uproszczenie...

Brzytwa Chama - do redukcji bytów zbytecznych... ;-P)))))))))

4. Data: 2006-08-11 16:50:53

Od: medea <e...@W...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> ??

Marchewko, nie wiesz jeszcze, że z Panslavistą nie należy wdawać się w
dyskusje? Widać, że na prk pojawiasz się od niedawna. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-08-11 17:00:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@W...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Marchewko, nie wiesz jeszcze, że z Panslavistą nie należy wdawać się w
> dyskusje? Widać, że na prk pojawiasz się od niedawna. ;-)

Ale chrzest bojowy koniecznie chce mieć.

Qra

6. Data: 2006-08-11 17:04:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@W...poczta.fm> wrote in message

> Marchewko, nie wiesz jeszcze, że z Panslavistą nie należy wdawać się w
> dyskusje? Widać, że na prk pojawiasz się od niedawna. ;-)

Jazonem nie jestem. Prawdę mówiąc, wolałbym Ariadnę.

7. Data: 2006-08-11 17:10:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "medea" <e...@W...poczta.fm> wrote in message

> Jazonem nie jestem. Prawdę mówiąc, wolałbym Ariadnę.

Od złotego runa wolę czarne.
Była tu taka jedna z takim, ale nawet ona sama nie wiedziała, że ma imię
Kirke...

8. Data: 2006-08-11 17:14:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Od złotego runa wolę czarne.
> Była tu taka jedna z takim, ale nawet ona sama nie wiedziała, że ma imię
> Kirke...

Kirke! Gdzie Twój pimpuszek?!!!

9. Data: 2006-08-11 19:27:07

Od: "onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marchewko, nie wiesz jeszcze, że z Panslavistą nie należy wdawać się w
> dyskusje? Widać, że na prk pojawiasz się od niedawna. ;-)

bo Marchewka wiedzie prym na grupie dzieci.pl
az

10. Data: 2006-08-11 19:29:01

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

onet.pl napisał(a):

> bo Marchewka wiedzie prym na grupie dzieci.pl

I jakiś morał z tego?
--
pa, BBjk

Dieta dla studenta / faceta