Co z tą zimą - Jerzy odezwij się!

1. Data: 2003-11-29 10:33:15

Temat: Co z tą zimą - Jerzy odezwij się!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o prognozę długoterminową pogody na zimę - ostatnia prognoza
się sprawdziła:-)

Nawiasem móiwąc obleciałam wczoraj ogród i mimo dodatnich temperatur jakoś
wegetacja NIE ruszyła - żadnych cebulowych, żadnych liści na drzewach. To
chyba jednak zasługa zimnej ziemi.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-12-01 04:45:34

Temat: Re: Co z tą zimą - Jerzy odezwij się!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o prognozę długoterminową pogody na zimę - ostatnia prognoza
> się sprawdziła:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Jerzy stracił posadę:-))

Pozdrawia przed pracą boletus

3. Data: 2003-12-01 07:17:03

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Jerzy stracił posadę:-))

No i co ci z tej prognozy wychodzi boletusie?
Hmmm.
A tych co nie chcą długo czekać odsyłam na strone z prognozą Z. Przybylaka.
Wpiszcie w google "wydawnictwogaj" i poszukajcie prognozy na stronie.
Jest na grudzień i styczeń. Sprawdzalność? Taka jak pisze Basia.

pozdr. Jerzy

4. Data: 2003-12-01 09:07:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wpiszcie w google "wydawnictwogaj" i poszukajcie prognozy na stronie.
> Jest na grudzień i styczeń. Sprawdzalność? Taka jak pisze Basia.

" Wydawnictwo Gaj" podaje bardzo szczegółową
prognozę, ale i tak mieści się ona w moim ogólnym
stwierdzeniu:" zima w tym roku będzie łagodna".
Twoje źródło potwierdza jedynie niezawodną
pszczelą intuicję.

Pozdrawia starszego kolegę boletus

5. Data: 2003-12-01 19:39:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a) w wiadomości: ...
>A tych co nie chc? długo czekać odsyłam na strone z prognoz? Z. Przybylaka.

Nie ma sensu gdybac, jaka bedzie pogoda za dwa miesiace, poniewaz takie
gdybania do niczego nie prowadza.
Maloprawdopodobne, ze prognoza taka sie sprawdzi. Gdy za oknem klimat sie
zmienia, nawet ludowe przyslowia traca sens.
Np.: "Jaka pogoda w Szczepana (26.12) panuje, taka na luty nam się szykuje.
"
Pamietacie luty pare lat wstecz (pierwsza polowa lat 90-tych), gdy
temperatura przekroczyla +20'C ? Chociaz nie pamietam jak bylo wtedy na
Szczepana, to watpie, by bylo az tak cieplo. To napewno bym zapamietal.
Jedyna rzecz, jakiej mozna byc pewnym, to to, ze zima znow zaskoczy
drogowcow ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

Cycas revoluta - RATUJCIE