Co z ugotowanego zmielonego mięsa?

1. Data: 2004-08-03 08:16:47

Temat: Re: Co z ugotowanego zmielonego mięsa?
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:4383150130$20040802235354@ewcia.kloups...

> Sadze ze nie ma juz duzych wartosci odzywczych :-(

A jakie mięso Ty proponowałabyś dać, żeby miało jeszcze wartości odżywcze?
Surowe?
ROTFL
EWa

1. Data: 2004-08-03 08:28:07

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 3 aoűt 2004 ŕ 10:16:47, Medea a écrit :

> A jakie mięso Ty proponowałabyś dać, żeby miało jeszcze wartości odżywcze?
> Surowe?

Nie wygotowane po prostu. Albo zupe do ktorej zostalo zuzyte mieso.

> ROTFL

Nie widze w tym nic smiesznego.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-08-03 08:42:54

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wygotowane po prostu. Albo zupe do ktorej zostalo zuzyte mieso.

Zupę też dostaje, to oczywiste. A mięso też chciałabym podać w jakiejś
atrakcyjniejszej formie, zamiast papki, której zresztą moje dziecko nie chce
jeść.
Ewa

1. Data: 2004-08-03 11:08:10

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Zupę też dostaje, to oczywiste. A mięso też chciałabym podać w jakiejś
> atrakcyjniejszej formie, zamiast papki, której zresztą moje dziecko nie

kiedyś w jednym filmie przyrodniczym było o takiej maszynce co to
wstrzykiwała pasze w takiej troszke półpłynnej formie prosto do dzioba
ptactwa domowego(kaczki konkretnie) wiec po co kombinować z jakaś tam
formą....wstrzyknać na siłe i po sprawie...

Marek

1. Data: 2004-08-03 11:25:43

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakiejś
> atrakcyjniejszej formie, zamiast papki, której zresztą moje
Może (jeśli dziecko może) mięso zmielić z warzywami, dodać jajko i
zapiec paszteciki.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-08-03 11:34:37

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 3 aoűt 2004 ŕ 10:42:54, Medea a écrit :

> Zupę też dostaje, to oczywiste. A mięso też chciałabym podać w jakiejś
> atrakcyjniejszej formie, zamiast papki, której zresztą moje dziecko nie chce
> jeść.

Zrob wdzieczne klopsiki, wmieszaj zielonej pietruszki dla koloru, i
ugotuj w zupie. W ten sposob kolko sie zamknie :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-08-03 13:54:12

Od: "Pandora" <c...@1...cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zupę też dostaje, to oczywiste. A mięso też chciałabym podać w jakiejś
> atrakcyjniejszej formie, zamiast papki, której zresztą moje dziecko nie

Mozna nim nadziac pomidora lub inne warzywko albo jajko i zapiec, ale
zgadzam sie, ze odzywcze takie wygotowane w zupie mieso nie bedzie - wiec
polacz je z czyms wartosciowym w atrakcyjnej formie (vide pulpeciki).

Pandora (wyzwania karmienia rocznego dziecka jeszcze przede mna)
--
www.fuks-katowice.com/peter
Piotrek i inne takie

sos śmietanowy
Estragon
pyszne mięska w SPHINXie
jakich uzywacie desek do krojenia-sonda:)
Polewa cytrynowa