Co z ugotowanego zmielonego mięsa?

1. Data: 2004-08-02 20:05:11

Temat: Re: Co z ugotowanego zmielonego mięsa?
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:cem6tc$tpn$1@phone.provider.pl...
> Może podsuniecie mi jakiś pomysł, co zrobić z ugotowanego zmielonego mięsa
> zupy. Najlepiej, żeby to było coś, co mogłoby też zjeść roczne dziecko,
> czyli łatwe do przegryzienia.
> Z góry dzięki
> Pozdrawiam
> Ewa

Zapiekanke z makaronem i żółtym serem??

Marek

1. Data: 2004-08-02 20:27:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupy. Najlepiej, żeby to było coś, co mogłoby też zjeść roczne dziecko,

Pulpety miesne. Sa delikatne i dzieci je lubia. Mozna zrobic np. w sosie
koperkowym, pomidorowym, warzywnym...

Iwona

1. Data: 2004-08-02 21:29:18

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 2 aoűt 2004 ŕ 22:07:05, Medea a écrit :

> Może podsuniecie mi jakiś pomysł, co zrobić z ugotowanego zmielonego mięsa z
> zupy. Najlepiej, żeby to było coś, co mogłoby też zjeść roczne dziecko,
> czyli łatwe do przegryzienia.

Czyzby ugotowane zmielone mieso z zupy bylo zbyt twarde dla rocznego
dziecka ?

ps. tak a propos... rzeczywiscie zamierzasz to dac rocznemu
dziecku :-/ ?

--
Niesz

1. Data: 2004-08-02 21:35:43

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Czyzby ugotowane zmielone mieso z zupy bylo zbyt twarde dla rocznego
> dziecka ?

Samo mięso nie, ale chciałabym z niego zrobić jakąś potrawę, którą dziecko
mogłoby zjeść.

> ps. tak a propos... rzeczywiscie zamierzasz to dac rocznemu
> dziecku :-/ ?

Rzeczywiście, czy coś w tym złego? Dodam, że to mięso z indyka.
Ewa

1. Data: 2004-08-02 21:53:48

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 2 aoűt 2004 ŕ 23:35:43, Medea a écrit :

> Rzeczywiście, czy coś w tym złego? Dodam, że to mięso z indyka.

Sadze ze nie ma juz duzych wartosci odzywczych :-(

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-08-02 22:20:17

Od: "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupy. Najlepiej, żeby to było coś, co mogłoby też zjeść roczne dziecko,

Nie wiem ile tego miesa jest, ale dodaj 3 do 4 kostek fileta z mintaja
(rozmrozone).
Utrzyj na jednolita mase.
No i teraz mozesz sie na grupie zapytac co z tym zrobic..

PS: Taki jakis mam humorek :)))))

1. Data: 2004-08-03 04:07:42

Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> Pulpety miesne. Sa delikatne i dzieci je lubia. Mozna zrobic np. w sosie
> koperkowym, pomidorowym, warzywnym...
>
> Iwona

No tak mamo przeciez tym karmilas mnie od poczatku zycia :P
najlepsze sa w sosiku koperkowym :) mniami...
no i zrob je na obiad :D

Nisia :) karmiona pulpecikami

1. Data: 2004-08-03 06:43:28

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupy. Najlepiej, żeby to było coś, co mogłoby też zjeść roczne dziecko,

A moze po prostu dodac drobno pokrojonej, ugotowanej marchewki i pietruszki
i taka papke z ziemniakami i jakas surówka (to dla doroslych) podac. Kiedys
takim czyms maltretowano dzieci w stolowce szkolnej, z tym ze ja, w
odroznieniu od innych bardzo lubilam taka papke.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-08-03 07:43:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nisia*" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

> No tak mamo przeciez tym karmilas mnie od poczatku zycia :P
> najlepsze sa w sosiku koperkowym :) mniami...
> no i zrob je na obiad :D
>
> Nisia :) karmiona pulpecikami

:)))

Iwona

sos śmietanowy
Estragon
pyszne mięska w SPHINXie
jakich uzywacie desek do krojenia-sonda:)
Polewa cytrynowa