Co zamiast Petrole??

1. Data: 2003-07-11 22:48:17

Temat: Co zamiast Petrole??
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

W moim mieście Petrole było do kupienia tylko w dwóch miejscach,
niestety teraz nie ma go w żadnym z nich, a szampon mi się skończył.
Jestem więc zmuszona do zakupu innego szamponu i mam pytanie, może macie
w zanadrzu jakąś inną rewelację??

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-11 23:12:39

Temat: Re: Co zamiast Petrole??
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niestety teraz nie ma go w żadnym z nich, a szampon mi się skończył.
> Jestem więc zmuszona do zakupu innego szamponu i mam pytanie, może macie

witam ja zamiast petrole nabyłam po prostu zwykłą naftę kosmetyczną z
olejkiem rycynowym. do nabycia w aptece , cena ok. 4 zł. też niestety nie
mołam dostać petrole w moim sklepie i pani mi poradziła tą naftę. można
dodać do niej żółtko i stosować jako maseczkę na włosy, albo samą. niestety
szybko się zużywa bo ma konsystencję jak woda, ale jest tak tania że chyba
można spróbować.
pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-07-14 07:21:13

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety teraz nie ma go w żadnym z nich, a szampon mi się skończył.
> Jestem więc zmuszona do zakupu innego szamponu i mam pytanie, może macie

Seboradin tej samej firmy. Zapach troche nie tego,a raczej bardzo nie tego,
ale dzialanie jak najbardziej :)
Czy ktos wie, tak sie przy okazji zapytam, gdzie dostac teraz we Wrocku
Petrole z chlorofilem?? W rynku nie ma, w aptekach nie ma...

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-14 07:53:42

Od: m00nia <a...@o...ppl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie, tak sie przy okazji zapytam, gdzie dostac teraz we Wrocku
> Petrole z chlorofilem?? W rynku nie ma, w aptekach nie ma...

Ostatnio widzialam w aptece w Kauflandzie
pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-07-14 08:11:33

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m00nia" <a...@o...ppl> napisał w wiadomości
> Ostatnio widzialam w aptece w Kauflandzie

Lo matko, a gdziez to ten Kaufland?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-14 09:21:48

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> writes:

> Lo matko, a gdziez to ten Kaufland?

http://www1.gazeta.pl/wroclaw/1,35752,1429452.html#s
up12

MJ

1. Data: 2003-07-14 10:12:03

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie, tak sie przy okazji zapytam, gdzie dostac teraz we Wrocku
> Petrole z chlorofilem?? W rynku nie ma, w aptekach nie ma...

> [...]

Jakieś 2 tygodnie temu (jakoś tak)widziałam w aptece w galerii w Koronie,
może jeszcze jest.
Pozdrawiam - R.

polecam
W jakiej bieliznie ....