W jakiej bieliznie ....

1. Data: 2003-07-11 20:10:48

Temat: W jakiej bieliznie ....
Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne grupowiczki. Nurtuje mnie takowe pytanie : mianowicie
zastanawiam się i tu liczę na Waszą pomoc, w jakiej bieliźnie wg kobiet
facet wygląda najseksowniej ? Chodzi mi o rodzaj: bokserki, slipy, stringi,
szorty etc.
Kiedyś na sesji z fotografem, on zadał pytanie do swej kobiety " w jakiej
bieliźnie chciała by on się prezentował" , ona odpowiedziała że w
okserkach - na co fotograf :"a tego mam najwięcej" (czyli zero).

pozdrawiam

Rafał

--
http://bielizna24.pl
Bielizna 24h na dobę ...

Sztuka życia: móc zaspokoić głód zachowując apetyt. Anita Daniel
---------------- bielizna24 ------------------
GG#3634556 i...@b...pl

1. Data: 2003-07-11 21:12:30

Temat: Re: W jakiej bieliznie ....
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bielizna24" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bieliźnie chciała by on się prezentował" , ona odpowiedziała że w
> okserkach - na co fotograf :"a tego mam najwięcej" (czyli zero).

Rafale,
mi osobiście podoba się ładne męskie ciałko w każdym stroju. Jednak jeśli
nie jest doskonałe, to bokserki chyba najlepiej podkreślają męską sylwetkę.
pozdrawiam :)
barbarella

1. Data: 2003-07-11 22:03:26

Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi osobiście podoba się ładne męskie ciałko w każdym stroju. Jednak jeśli
> nie jest doskonałe, to bokserki chyba najlepiej podkreślają męską

A jednak bokserki. Hmmm. Muszę powiedzieć, że do niedawna panowała opinia,
że męska społeczność mało bądż też wcale nie zwracała uwagi na to co tak na
prawdę nosi, jeśli chodzi o odzież bliską ciału. Myślę, że to się zmienia.
Niestety pokutuje i tak takie podejście (jak to określił pewien handlowiec)
kobieta sobie kupi Triumpha za 100 zł a mężczyżnie majtki za 15 zł ...

Bo to podobnież głównie kobiety kupują mężczyźnie bieliznę ?

Rafał

http://bielizna24.pl
Bielizna 24h na dobę ...

---------------- bielizna24 ------------------
GG#3634556 i...@b...pl

1. Data: 2003-07-12 08:35:33

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:ben5rs$aq3$1@atlantis.news.tpi.pl,
bielizna24 <i...@b...pl> typed:
> [...]
> zastanawiam się i tu liczę na Waszą pomoc, w jakiej bieliźnie wg
> kobiet facet wygląda najseksowniej ? Chodzi mi o rodzaj: bokserki,

Bok ser ki.
Slipy ujda, chociaz mi bardziej podobaja sie jednak faceci w bokserkach.
Raz w zyciu widzialam faceta z jedwabnych stringach i zesmy sie z
psiapsiolka po podlodze ze smiechu turlaly - meskim stringom mowimy
zdecydowane "nie".

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-12 08:54:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jul 2003 00:03:26 +0200, bielizna24 <i...@b...pl> wrote:
:
: A jednak bokserki. Hmmm.

moze jestem w mniejszosci, ale uwazam, ze stringi meskie sa super :)

[...]

u mnie w domu mezczyzna kupuje sam i jest dosc wybredny. i bardzo dobrze -
mezczyzna, podobnie jak kobieta, powinien miec porzadna bielizne.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-07-12 09:32:41

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> : A jednak bokserki. Hmmm.
>
> moze jestem w mniejszosci, ale uwazam, ze stringi meskie sa super :)

Stringi na zgrabnym meskim tyleczku sa super. Podpisuje sie obiema
nogami i rekami. :)

> : Bo to podobnież głównie kobiety kupują mężczyźnie bieliznę ?
>
> u mnie w domu mezczyzna kupuje sam i jest dosc wybredny. i bardzo dobrze -
> mezczyzna, podobnie jak kobieta, powinien miec porzadna bielizne.

Moj tez sobie sam kupuje, czasem mu to wyjdzie a czasem nie (jak kupi o
rozmiar
za duze :))). Ale radzi sobie.
Choc najlepiej wychodzi nam zakup skarpetek :-PPP

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2003-07-12 09:58:53

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
> [...]
> Raz w zyciu widzialam faceta z jedwabnych stringach i zesmy sie z
> psiapsiolka po podlodze ze smiechu turlaly - meskim stringom mowimy
I to zdecydowane NIE! :) IMHO stringi są po prostu niemęskie.
Uwielbiam bokserki w kaczorki na moim Mężczyźnie, hihihi.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-12 10:46:01

Od: "xxx" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
meskim stringom mowimy
> I to zdecydowane NIE! :) IMHO stringi są po prostu niemęskie.

> Uwielbiam bokserki w kaczorki na moim Mężczyźnie, hihihi.

Liczcie sie ze zdnaiem innych... bokserki sa fe, za to stringi na męskich
umięsnionych
pośladkach są... mniam...

iza

1. Data: 2003-07-12 10:57:02

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Liczcie sie ze zdnaiem innych... bokserki sa fe, za to stringi na męskich
> umięsnionych
> pośladkach są... mniam...
Przeciez napisalam IMHO, więc raczej liczyłam się z odmiennym zdaniem. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-12 11:48:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jul 2003 11:58:53 +0200, Lady M <l...@p...onet.pl> wrote:
[...]

e tam. meskie tylki tez zasluguja, by je eksponowac :)

: Uwielbiam bokserki w kaczorki na moim Mężczyźnie, hihihi.

ugh.
w _kaczorki_???
bleee :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

krem...
krem dlka 24 latki
kosmetikon.pl
(WRO) W Tesco szampon Neutrogeny za 5,58 zl
mydlo siarkowe !