mydlo siarkowe !

1. Data: 2003-07-11 16:24:28

Temat: mydlo siarkowe !
Od: "Walker" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ostatnio zauwazylem w sklepiku takie mydelko(jak w temacie)- Przeznaczone
jest do pielęgnacji cery tłustej, z tendencją do wyprysków i łojotoku.
Czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z tym mydelkiem ?

Pozdrawiam [Walker]

1. Data: 2003-07-11 17:06:05

Temat: Re: mydlo siarkowe !
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bemo2j$2j3m$1@Dwarf.Rozanka.WROC.PL,
Walker <W...@p...onet.pl> typed:

> [...]
> Przeznaczone jest do pielęgnacji cery tłustej, z tendencją do
> wyprysków i łojotoku. Czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z tym

Z mydelkiem siarkowym nie, ale niedawno kupilam sobie chusteczki do twarzy-
szalwiowe z biosiarka (Tesco, niecale 3 zl za 25szt.) - smierdza strasznie,
ale ladnie wysuszaja przy tlustej cerze. No i "niespodzianek" jakby mniej =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-11 17:44:39

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Walker wrote:

> [...]
> jest do pielęgnacji cery tłustej, z tendencją do wyprysków i łojotoku.
> Czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z tym mydelkiem ?

Jeden ze specyfikow, ktore w swoim czasie probowalam. Wysuszalo mi cere
przerazliwie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-13 23:33:11

Temat: Odp: mydlo siarkowe !
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio zauwazylem w sklepiku takie mydelko(jak w temacie)- Przeznaczone
> jest do pielęgnacji cery tłustej, z tendencją do wyprysków i łojotoku.
> Czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z tym mydelkiem ?

heh nazwa niezbyt zachecajaca :-)

1. Data: 2003-07-14 19:25:43

Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Walker <W...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bemo2j$2j3m$...@D...Rozanka.WROC.PL...
> [...]
> jest do pielęgnacji cery tłustej, z tendencją do wyprysków i łojotoku.
> Czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z tym mydelkiem ?

Ja to mydelko stosuje od ponad trzech lat..moja skóra twarzy bardzo dobrze
je toleruje, a do tego tradzik sie nie pokazuje :)

epilacja
Caribbean Collection - polecam !
AVON non stop 30% taniej bez żadnych warunków
Pulanna
wrastanie włosków-fu!