(WRO) W Tesco szampon Neutrogeny za 5,58 zl

1. Data: 2003-07-11 17:00:52

Temat: (WRO) W Tesco szampon Neutrogeny za 5,58 zl
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie donosze, ze w Tesco/HIT szampon przeciwlupiezowy T/Gel Neutrogeny
kosztuje 5,58 zl. Wczoraj mnie zapedzilo na polke z szamponami - zdziwilam
sie, ze cos Neutrogeny kosztuje niecale 6 zl, ale wzielam, bo moj TZ od
jakiegos czasu bezskutecznie walczy z lupiezem - moze to pomoze. A dzisiaj w
Drogerii Natura widzialam ten szampon za prawie 30 zl, wiec jesli
reflektujecie, to radze teraz, poki ktos w Tesco sie nie zorientuje, ze 6 zl
to frajerska cena =] Poza tym - Sunsilki szampon+odzywka 5,99 zl (szampon
bez odzywki - 6,99 zl), Neutrogena Deep Clean mleczko+tonik 21,99 zl (osobno
ok 40 zl).

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-11 19:46:19

Temat: Re: (WRO) W Tesco szampon Neutrogeny za 5,58 zl
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podejrzane.. a sparwdziłaś datę ważności?

1. Data: 2003-07-11 22:27:20

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Karolina,

Friday, July 11, 2003, 7:00:52 PM, you wrote:

KM> (...) bo moj TZ (...)

Heh, widuję ten skrót "TZ" od jakiegoś czasu tutaj, kilka osób się nim
posługuje, i za nic nie mogę go rozszyfrować :P ;) Domyślam się, że
jest to okreslenie męża, czy jakiegoś tam własnego faceta, ale
dlaczego "TZ", co znaczy ten skrót, skąd się wziął ?
Bardzo proszę o wyjaśnienie ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-12 06:49:35

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:
> [...]
> jest to okreslenie męża, czy jakiegoś tam własnego faceta, ale
> dlaczego "TZ", co znaczy ten skrót, skąd się wziął ?

Chyba zapożyczony z psr (rodzina), bo tam pojawił się po raz pierwszy.
Oznacza Towarzsz/ka Życia, dla określenia osób, z którymi się jest,
mieszka, żyje itp., a które nie koniecznie są mężem/żoną.

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-12 08:25:12

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:ben4fr$fu1$1@news.onet.pl,
justyp <m...@o...pl> typed:

> podejrzane.. a sparwdziłaś datę ważności?

Tak, bo tez wydalo mi sie podejrzane - ale jak byk stoi EXP 05.2005 Dzisiaj
jade kupic jeszcze z 5 sztuk, szampon sprawuje sie dobrze, lupiezu nie
usunal, ale nieco zmniejszyl, pachnie aptecznie, ale nie smierdzi.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-12 10:37:18

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj
> jade kupic jeszcze z 5 sztuk, szampon sprawuje sie dobrze, lupiezu nie
> usunal, ale nieco zmniejszyl, pachnie aptecznie, ale nie smierdzi.

Po co Ci 5 szamponów (nawet niedrogich), które nie usuwają problemu? może
kup 1 ale skuteczny.

1. Data: 2003-07-13 19:36:18

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:beoof9$1in$1@news.onet.pl,
justyp <m...@o...pl> typed:

> Po co Ci 5 szamponów (nawet niedrogich), które nie usuwają problemu?
> może kup 1 ale skuteczny.

Moj TZ byl bardzo zadowolony, a ze mieszka na takim wygwizdowie, ze do
najblizszej dobrej drogerii ma 100km, to postanowil zrobic sobie zapas
kosmetykow poki byl we Wroclawiu (zwlaszcza przy tej cenie).
Ja tez umylam wlosy T/Gelem i przyznaje, ze jest dobry. Mam problemy ze
skora na glowie, mam czeste zapalenia mieszkow wlosowych i przez to bywa, ze
strasznie swedzi mnie skora. Na opakowaniu szamponu jest napisane, ze
lagodzi uczucie swedzenia i pieczenia - szczera prawda. Moj lupiez jest
wlasciwie konsekwencja drapania (bylam z tym u dermatologa, stwierdzil, ze
to nie choroba, a "taka uroda" - skora mojej glowy zle reaguje na wiekszosc
detergentow), wiec jesli uda mi sie wyeliminowac jedno, prawdopodobnie
drugie zniknie samo.
Poza tym szampon jak najbardziej godny polecenia - wlosy sa miekkie, nie
strosza sie, latwo sie rozczesuja, nie czuc zapachu samponu (to dobrze, bo
jest typowo apteczny). Jest do wlosow normalnych i przetluszczajacych sie,
poki co nie wiem, czy lagodzi przetluszczanie, bo dopiero raz umylam -
wczoraj i poki co nie zdazylam sie "zesmalczyc".

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-14 14:38:12

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-11 19:00:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Karolina Matuszewska* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Drogerii Natura widzialam ten szampon za prawie 30 zl, wiec jesli
> reflektujecie, to radze teraz, poki ktos w Tesco sie nie zorientuje, ze 6 zl

W Poznaniu tez taka cena - przynajmniej tydzien temu była jak kupowałam.
Tyle, ze... przy kasie nabito mi za niego ponad 27 zł. Udałam sie do
informacji, i zwrocono mi podwojną roznice w cenie :)
Tak wiec uwazajcie ile w kasie nabiją za ten szampon, bo przy wiekszych
zakupach moze to umknąć.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

mydlo siarkowe !
epilacja
Caribbean Collection - polecam !
AVON non stop 30% taniej bez żadnych warunków
Pulanna