Co zamiast roundapu

1. Data: 2016-04-16 22:31:22

Temat: Co zamiast roundapu
Od: JanuszWo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Potrzebuję odchwaścić ok. 40 arów totalnego ugoru z perzem (miejscowi
mówią pyrzem) nawłocią i innymi jak skrzyp, oset itd. itp. Mam opory
przed roundapem. Jakiś zamiennik? A może jakieś traktowanie ziemi
maszynami, poplonami? Chciałbym zrobić na tym miejscu sad z trawą
pastewną - dla zwierząt. Dzięki z góry za wszelkie porady.
JanuszWo

2. Data: 2016-04-16 22:39:43

Temat: Re: Co zamiast roundapu
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Janusz potrzebuje odchwaścić ok. 40 arów totalnego ugoru z perzem:

> Mam opory przed roundapem. Jakiś zamiennik? A może jakieś traktowanie
> ziemi maszynami, poplonami? Chciałbym zrobić na tym miejscu sad z trawą
> pastewną - dla zwierząt. Dzięki z góry za wszelkie porady.

Może koza?

Jarek

--
Cosi piccola e fragile...

3. Data: 2016-04-16 23:29:00

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Janusz potrzebuje odchwaścić ok. 40 arów totalnego ugoru z perzem:

> Może koza?
>
> Jarek

Skad te opory przed randapem? To dobry napalm ale skrzypu nie bierze.
Skrzypu zreszta nic nie bierze

4. Data: 2016-04-16 23:42:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan tomek napisał:

> Skad te opory przed randapem? To dobry napalm ale skrzypu
> nie bierze. Skrzypu zreszta nic nie bierze

Twardziel. Od karbonu się uchował, nic go nie wzięło, choć
kuzyna psylofita dawno szlag trafił. Ten zmalał tylko nieco,
ale wciąż daje radę.

Jarek

--
Sczerniał, schudł, ale jakoś dziwnie wyszlachetniał.

5. Data: 2016-04-16 23:58:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2016 22:31:22 +0200, JanuszWo napisał(a):

> Potrzebuję odchwaścić ok. 40 arów totalnego ugoru z perzem (miejscowi
> mówią pyrzem) nawłocią i innymi jak skrzyp, oset itd. itp. Mam opory
> przed roundapem. Jakiś zamiennik?

Poza "amerykanami" - nie znam 3-)

6. Data: 2016-04-17 08:28:00

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-16 o 22:31, JanuszWo pisze:
> Witam!
> Potrzebuję odchwaścić ok. 40 arów totalnego ugoru z perzem (miejscowi
> mówią pyrzem) nawłocią i innymi jak skrzyp, oset itd. itp. Mam opory
> przed roundapem. Jakiś zamiennik?

Huragan.

7. Data: 2016-04-17 17:00:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 08:28:00 +0200, wolim napisał(a):

> Huragan.

Nie da rady chwastom - lepszy jest ogień :-)

8. Data: 2016-04-17 21:59:27

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszWo" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mówią pyrzem) nawłocią i innymi jak skrzyp, oset itd. itp. Mam opory
> przed roundapem. Jakiś zamiennik? A może jakieś traktowanie ziemi

Hejka. Można traktować maszynami ale bez glifosatu będzie trudno i
drogo. Na koniec poplon nie zawadzi.
Pozdrawiam eklektycznie Ja...cki

9. Data: 2016-04-17 23:43:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Potrzebuję odchwaścić ok. 40 arów totalnego ugoru z perzem (miejscowi
> mówią pyrzem) nawłocią i innymi jak skrzyp, oset itd. itp. Mam opory

http://www.nowoczesnauprawa.pl/index.php?content=207
7

No i - bez "miejscowych" z traktorami i maszynami się chyba nie obędzie...

10. Data: 2016-04-18 17:26:51

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-16 o 23:29, tomek pisze:

> Skrzypu zreszta nic nie bierze