Przeterminowane pestycydy

1. Data: 2016-04-13 17:15:38

Temat: Przeterminowane pestycydy
Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
nie ryzykować i kupić świeże?

Piotr

2. Data: 2016-04-13 18:50:18

Temat: Re: Przeterminowane pestycydy
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Piotr napisał:

> Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
> druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
> nie ryzykować i kupić świeże?

Znaleźć jakąś mszycę, zadać jej próbkę i zobaczyć, czy jej taki nieświeży
pestycyd nie zaszkodzi.

--
Jarek

3. Data: 2016-04-13 20:40:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Apr 2016 18:50:18 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Znaleźć jakąś mszycę, zadać jej próbkę i zobaczyć, czy jej taki nieświeży
> pestycyd nie zaszkodzi.

Mengele.

4. Data: 2016-04-14 10:05:33

Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znaleźć jakąś mszycę, zadać jej próbkę i zobaczyć, czy jej taki nieświeży
> pestycyd nie zaszkodzi.

Ona się nie zgadza ))

5. Data: 2016-04-14 10:12:09

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2016 o 17:15, Uncle Pete pisze:
> Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
> druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
> nie ryzykować i kupić świeże?
>
> Piotr
Nie wiem jak calypso ale moj 5-letni randap nadal sprawnie sieje
spustoszenie gdzie sie nie dotknie

6. Data: 2016-04-14 11:52:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Piotr napisał:

> Ona się nie zgadza ))

Myślę, że można podjąć próbę połączenia broni chemicznej z bronią
psychologiczną. Wyobraźmy sobie taką mszycę, która przyszła
z sąsiedniego ogrodu na zwiady. Wraca potem do swoich, gdzie już
ode płota witają ją słowami:

-- Coś nienajlepiej wyglądasz, siostro.

-- Musiałam się zatruć nieświeżym pestycydem.

Po czymś takim pozostałe mszyce pękną ze śmiechu. A o to nam chodzi,
cel zostanie osiągnięty.

Jarek

--
Zamiast się uczyć o elipsach
Ty lepiej naucz się Calypsa

7. Data: 2016-04-14 11:53:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekp pisze:

> Nie wiem jak calypso ale moj 5-letni randap nadal sprawnie sieje
> spustoszenie gdzie sie nie dotknie

DDT wciąż działa i sieje. A przeszło pół wieku już minęło.

Jarek

--
Wczoraj usnęłam wśród alkowy,
Ty śniłeś mi się, mój ideał,

8. Data: 2016-04-14 12:05:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 11:52:34 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
>
> -- Musiałam się zatruć nieświeżym pestycydem.
>
> Po czymś takim pozostałe mszyce pękną ze śmiechu. A o to nam chodzi,

Nobokizrywaćpoprostu.

9. Data: 2016-04-14 18:56:17

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

> Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
> druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy nie
> ryzykować i kupić świeże?

Hejka. Czteroletni pestycyd ma większe szanse zadziałać niż dwuletni
przemarznięty.
Pozdrawiam rewitalizacyjnie Ja...cki

10. Data: 2016-06-27 12:42:15

Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-04-13 17:15, Uncle Pete wrote:
> Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
> druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
> nie ryzykować i kupić świeże?
>
> Piotr

Odpowiadam sam sobie i dla potomności: po przetestowaniu na żywych
mszycach okazało się, że przeterminowane Calypso działa bardzo słabo -
większość przeżyła.

Jak podlewać rzodkiewki?
Stare odmiany jabłoni
Pomidory :-)