Co zrobić

1. Data: 2000-08-05 13:31:46

Temat: Co zrobić
Od: m...@p...onet.pl (Michał) szukaj wiadomości tego autora

Mam mały problem.Chodziłem z dziewczyną 2 lata i wszystko było w porządku. Zaczęło
się coś psuć. Rozstaliśmy się w sumie bez konkretnego powodu. Ona poszła do innego
delikwenta. Nie wiem czy ona zrobiła to specjalnie, żeby odejść do niego czy co?
Jednak chodzi mi o to, że nie mogła się z tym pogodzić i chciała wracać. Dzwonił,
przyjeżdżała - chciała koniecznie wracać. Zgadzałem się na to,lecz problemem był
tamten baran.Rzucała go x-razy, ale on albo się topił, albo truł wymuszając na niej
różne decyzje. Ona się litowała nad nim i tak za każdym razem. Prócz niego chciała
też mieć mnie. Studiujemy razem zaocznie. Ona cały czas chce aby między nami
rozkwitała przyjażń. Czuję do niej dużo, lecz wszystko na marne gdyż ona jest z nim.
Cały czas słyszę o przyjażni-"będzie dobrze, itd. ...".Mnie to wszystko boli i
strasznie męczy. Uczucie, które żywię do niej, utrudnia mi podjęcie odpowiedniej
decyzji.
Teraz pytanie do Was:

- Czy zostać z nią w przyjażni ,czy podarować sobie???.Nie wiem co mam zrobić,Która
droga jest najlepsza?. Nie chcę wyjść na głupka

Michał

P.S. Proszę o odpowiedż

1. Data: 2000-08-06 06:03:06

Temat: Re: Co zrobić
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

>chciała koniecznie wracać. Zgadzałem się na to,lecz problemem był
tamten baran.Rzucała go x->razy, ale on albo się topił, albo truł
wymuszając na niej różne decyzje. Ona się litowała nad nim i tak

Wg mnie to ona sama sobie nakłada petlę na szyję, będac tylko z litości
z samobójcą.

> - Czy zostać z nią w przyjażni ,czy podarować sobie???.Nie wiem co mam
zrobić,Która droga jest > najlepsza?. Nie chcę wyjść na głupka

Moim zdaniem przyjaźń to świetna sprawa.
Ale jeśli cię to tylko męczy i nie ma widoków na zmianę sytuacji to
można darować sobie całkiem, co ona powinna zrozumieć,
albo przyjaźnić się dalej i rozglądać ewntualnie za nową sympatią.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-08-06 11:41:45

Od: m...@p...onet.pl (Michał) szukaj wiadomości tego autora

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-06 14:59:51

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> sytuacji"?

2+1 = 1+2 = 1+1+1 = 3 =
Więcej wariantów chyba nie ma :)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-08-06 15:33:36

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tak na poważnie, to zmiana sytuacji będzie, jeśli skończy się
dziecinada,
wahania i niepotrzebne cierpienie, lub gdy ktoś sam zrezygnuje.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-08-09 14:55:13

Temat: Odp: Co zrobić
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

...powiem Ci jedno, jeżeli daje Ci buziaka na przywitanie, to ja bym sie
wpierw upewnił czy umyła zeby.....
Buzka

"Pod napięciem" - szukamy psychologa!!!
BLAGAM POMOZCIE MI !!!
Potomstwo bylyc wiezniow obozow koncentracyjnych
Prosze pomozcie mi !!!
rozrywka :-)