Co zrobić poświątecznie?

11. Data: 2017-04-18 22:27:53

Temat: Re: Co zrobić poświątecznie?
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 21:50, FEniks pisze:

> Hm, nie pamiętam. Coś tam mi się plącze w pamięci, że może do makaronu
> podawali taką szarą maź...

Może masz selektywną pamięć i rzeczy obrzydliwe się z niej usuwają ;-)

12. Data: 2017-04-18 22:42:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2017 o 22:27, cef pisze:

> Może masz selektywną pamięć i rzeczy obrzydliwe się z niej usuwają ;-)

Możliwe. Choć z drugiej strony - niektóre stołówkowe potrawy, wtedy dla
mnie obrzydliwe, dzisiaj chętnie bym zjadła, np. jaja w sosie
musztardowym. ;)

Ewa

13. Data: 2017-04-19 10:17:44

Temat: Co zrobić poświątecznie?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pasztet. W malych foremkach - podpiec i zamrozic na pozniej. Potem rozmrazasz i
dopiekasz - masz jak swiezo zrobiony. Przyda sie.

Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..
Kuchenka gazowa pod szkłem
odżywanie a charakter człowieka