Wielkanoc, Dzień Słońca..

1. Data: 2017-04-14 20:01:44

Temat: Wielkanoc, Dzień Słońca..
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu, a nawet przededniu Świąt tradycją jest składanie życzeń. Tak się składa, że w
przededniu Wielkanocy '17 przypada inne Święto. Dzień Słońca - Rocznica Urodzin
Wielkiego Przywódcy. Idąc jutro z koszykiem kurzych jajec celem pokropienia ich przez
Boskich Namiestników, nie zapominajcie o Ojcu Narodu Dalekowschodniego.

2. Data: 2017-04-14 23:55:07

Temat: Re: Wielkanoc, Dzień Słońca..
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-14 o 20:01, s...@g...com pisze:
> [...]
Boskich Namiestników, nie zapominajcie o Ojcu Narodu Dalekowschodniego.

Niejeden był Wielkim przywódcą, więc nie wiem o kogo konkretnie Ci chodzi.
Wesołych Świąt!

--
animka

3. Data: 2017-04-15 08:47:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 23:55:38 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> [...]
>
> Niejeden był Wielkim przywódcą, więc nie wiem o kogo konkretnie Ci chodzi.

============

Oj kobito.. Trza kawę na ławę, bo inaczej sie dziołcha nie połapie. Kim Ciong Ciul.
Teraz łapiesz, czy nadal zbyt trudne?

4. Data: 2017-04-15 09:22:57

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2017 o 08:47, s...@g...com pisze:
> [...]
>>

> ============
>
> Oj kobito.. Trza kawę na ławę, bo inaczej sie dziołcha nie połapie. Kim Ciong Ciul.

Tak czy inaczej, trudno zaprzeczyć, że jest wielkim przywódcą.
Pół świata się z nim liczy, nie tak jak z naszymi marionetkami.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

5. Data: 2017-04-15 09:29:42

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 09:22:58 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Tak czy inaczej, trudno zaprzeczyć, że jest wielkim przywódcą.
> Pół świata się z nim liczy, nie tak jak z naszymi marionetkami.
>
> --

I ponoć jakaś Trampowa łódka tam płynie w ich kierunku.. Oj będzie afera!! No ale
raczej nie jest to temat kuchenny..

6. Data: 2017-04-15 12:34:28

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2017 o 09:29, s...@g...com pisze:

> I ponoć jakaś Trampowa łódka tam płynie w ich kierunku.. Oj będzie afera!! No ale
raczej nie jest to temat kuchenny..

No to, żeby w temacie grupy, miejmy nadzieje, że te jaja które z tego
wynikną będą wesołe, czego Wam Wiesiaczek życzy:)

7. Data: 2017-04-15 21:52:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to, żeby w temacie grupy, miejmy nadzieje, że te jaja które z tego
> wynikną będą wesołe, czego Wam Wiesiaczek życzy:)
> --
> Wiesiaczek (dziś z DC)

A czy jajo może być smutne?

8. Data: 2017-04-15 22:02:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pyta:

https://youtu.be/hXgfgPF171E

--
Jarek

9. Data: 2017-04-16 01:30:04

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 21:52:26 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> A czy jajo może być smutne?

Hęęę..?! Smutne są kobito takie pytania. Bardzo !!

10. Data: 2017-04-16 06:04:46

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote:
> [...]
> - Rocznica Urodzin Wielkiego Przywódcy. Idąc jutro z koszykiem kurzych
> jajec celem pokropienia ich przez Boskich Namiestników, nie zapominajcie

Rownież życzę wszystkiego najlepszego z okazji świąt :-)

A tak baj-de-łejem, czy to Ty podawałeś tu niedawno linka do sklepu online
z ruskimi/wschodnimi produktami spożywczymi? Nie mogę go znaleźć a
przydałby się teraz :-)

Kuchenka gazowa pod szkłem
odżywanie a charakter człowieka
Sai Baba o odżywianiu