Co zrobić poświątecznie?

1. Data: 2017-04-17 22:04:15

Temat: Co zrobić poświątecznie?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić z resztą upieczonego mięsa?

Przy czym pierogów za bardzo nie chce mi się.

Ewa

2. Data: 2017-04-17 22:06:23

Temat: Re: Co zrobić poświątecznie?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2017 o 22:04, FEniks pisze:
> Co zrobić z resztą upieczonego mięsa?
>
> Przy czym pierogów za bardzo nie chce mi się.

A, jeszcze jedno - mięso jest już pokrojone na grubsze plastry, więc na
chleb w charakterze wędliny też nie bardzo się nadaje.

Ewa

3. Data: 2017-04-17 23:16:12

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 22:06, FEniks pisze:

> A, jeszcze jedno - mięso jest już pokrojone na grubsze plastry, więc na
> chleb w charakterze wędliny też nie bardzo się nadaje.

A to musiałbyś napisać w jaki sposób spozywane było dotychczas
(w Święta). Naturalną podpowiedzią z mojej strony było by - dorobić sos
i mieć danie obiadowe. (wreszcie normalny obiad)
U mnie w Święta w zasadzie obiady nie funkcjonują, więc dlatego podpowiedź
wydaje mi się naturalna, ale może w innych domach jest inaczej i już
macie dość pieczystego na obiad :-)

4. Data: 2017-04-17 23:31:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2017 o 23:16, cef pisze:
> ale może w innych domach jest inaczej i już
> macie dość pieczystego na obiad :-)

No właśnie coś w tym stylu.
Najchętniej bym przemieliła i nadała temu nowe życie. Najprostszym
rozwiązaniem wydaje się farsz do pierogów, ale nie chce mi się bawić w
pierogi.

Ewa

5. Data: 2017-04-17 23:42:49

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 23:31, FEniks pisze:

> No właśnie coś w tym stylu.
> Najchętniej bym przemieliła i nadała temu nowe życie. Najprostszym
> rozwiązaniem wydaje się farsz do pierogów, ale nie chce mi się bawić w
> pierogi.

Możesz zrobić w naleśnikach. Będzie jeszcze lepsze, tylko nad dymiąca
patelnią się nastoisz.

--
animka

6. Data: 2017-04-18 19:58:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> No właśnie coś w tym stylu.
> Najchętniej bym przemieliła i nadała temu nowe życie.

O klonowaniu chyba jeszcze tu nigdy nie było.

--
Jarek

7. Data: 2017-04-18 21:46:21

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie coś w tym stylu.
> Najchętniej bym przemieliła i nadała temu nowe życie. Najprostszym
> rozwiązaniem wydaje się farsz do pierogów, ale nie chce mi się bawić w
> pierogi.

Ha, może skoro już chcesz pomielić, to sobie
zaserwuj taką papkę, którą kiedyś (w latach siedemdziesiątych)
podawali w stołówce szkolnej.
Taka łyżka brązowo-szarej mazi, do tego ziemniaki niedbale zgniecione
i łyżka rozgotowanej marchwii. Smacznego!

Ja bym nie mielił. Może w kosteczkę i w cieście
albo tylko podac inaczej - z ryżem, albo jeszcze lżej z jakimiś warzywami.

8. Data: 2017-04-18 21:46:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2017 o 23:42, Animka pisze:

> Możesz zrobić w naleśnikach. Będzie jeszcze lepsze, tylko nad dymiąca
> patelnią się nastoisz.

Już miałam plan, żeby zrobić farsz do pasztecików z ciasta francuskiego.
Gotowego - nie nastałabym się nad patelnią ani przy lepieniu pierogów.
Ale ostatecznie mięcho - w takiej postaci jak było - zostało pożarte na
kolację. Problem z głowy.

Ewa

9. Data: 2017-04-18 21:47:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> O klonowaniu chyba jeszcze tu nigdy nie było.

No i zdębiałam.

Ewa

10. Data: 2017-04-18 21:50:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2017 o 21:46, cef pisze:
> Ha, może skoro już chcesz pomielić, to sobie
> zaserwuj taką papkę, którą kiedyś (w latach siedemdziesiątych)
> podawali w stołówce szkolnej.
> Taka łyżka brązowo-szarej mazi, do tego ziemniaki niedbale zgniecione

Hm, nie pamiętam. Coś tam mi się plącze w pamięci, że może do makaronu
podawali taką szarą maź...

Ewa

Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..
Kuchenka gazowa pod szkłem
odżywanie a charakter człowieka