Co zrobić z łupinami jabłek?

51. Data: 2006-09-02 12:30:24

Temat: Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:edbs42$p41$1@inews.gazeta.pl...

> Dobrze, tylko nastepnym razem nie wypisuj rzeczy, ktorych nie potrafisz
> obronic i nie rozpoczynaj watkow, ktorych nie potrafisz z twarza
> zakonczyc.

Nie odpowiadałem na Twoje pytanie. I będę pisał co uznam za stosowne, a nie
to co uznaje za stosowne Marcin Cooler... i na jaką odpowiedź wg niego jest
teraz zapotrzebowanie. To jest grupa dyskusyjna, a nie forum Marcina
Coolera.
Pozdrawiam Jurek M.

52. Data: 2006-09-02 12:34:54

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jef" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> ..duzo lepiej by bylo gdyby to pan dal ludziom spokuj i nie uszczesliwial
> ich
> ta swoja nieziemska wiedza...

Gdybym powyższe zdanie napisał ja, Marcin nie omieszkałby napisać, że spokój
pisze się przez ó.
Pan nie będzie (swoim zwyczajem zresztą) podpowiadał mi co ja mam robić i
pisać.
To samo powiem co Marcinowi. Odrobina chłopskiego, zdrowego rozsądku, nic
więcej.
Pozdrawiam Jurek M.

53. Data: 2006-09-02 12:47:20

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Nie odpowiadałem na Twoje pytanie.

Nie odpowiadales w ogole na zadne pytanie, bo tekstu o swiniach za
sensowna odpowiedz uznac nie sposob, co pytajacy calkiem slusznie juz
zdazyl Ci wytknac.

> [...]
> to co uznaje za stosowne Marcin Cooler... i na jaką odpowiedź wg niego jest
> teraz zapotrzebowanie. To jest grupa dyskusyjna, a nie forum Marcina

Tym bardziej nie jest to grupa Jurka M., istniejaca wylacznie po to, by
mogl on sobie wypisywac, co tylko slina mu na jezyk przyniesie w kazdym
watku, w ktorym mu sie akurat zachce. I nie pisz, prosze, o grupie
dyskusyjnej, bo przeciez lepiej juz nie mogles pokazac, ze dyskutowac po
prostu nie potrafisz. To Ty nie stosujesz sie do zasad normalnej
dyskusji, nie ja.

54. Data: 2006-09-02 12:50:57

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jef" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Gdybym powyższe zdanie napisał ja, Marcin nie omieszkałby napisać, że spokój
> pisze się przez ó.

..i ja bylbym mu bardzo zobowiazany za zwrocenie mi uwagi na ten blad...
niestety zbyt czeste czytanie grup na ktorych pisza ludzie nie znajacy zasad
prawidlowej pisowni w j. polskim, daje wlasnie takie efekty, ze automatycznie
sam je zaczynam popelniac...

> Pan nie będzie (swoim zwyczajem zresztą) podpowiadał mi co ja mam robić i
> pisać.

..i znowu pan pisze absurdy, bowiem to mnie sie tutaj podpowiada i uzywa
przeroznych metod nacisku (pan np. mi grozil) abym pisal tylko to co jest
przez optymalnych mile widziane, albo nie pisal wcale...

> To samo powiem co Marcinowi. Odrobina chłopskiego, zdrowego rozsądku, nic
> więcej.

..a ja uwazam, ze prawdziwa, dobrze uguntowanan latami nauki wiedza plus
zdrowy rozsadek i nie dawanie wiary w pseudonaukowe brednie, daje duzo lepsze
rezultay...

======
Jeff

55. Data: 2006-09-02 13:14:00

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> to co uznaje za stosowne Marcin Cooler... i na jaką odpowiedź wg niego jest
> teraz zapotrzebowanie. To jest grupa dyskusyjna, a nie forum Marcina

.na moje pytania tez Pan nie odpowiedzial, za to wolal Pan zamiast przyznac
sie uczciwie do strzelonego byka, zwekslowac watek w kierunku wycieczek
osobistych...
.niestety Szanowny Panie, dyskusja miedzy cywilizowanymi ludzi opiera sie na
nieco innych zasadach, ktore wy jako optymalni caly czas tutaj pogwalcacie..

.juz na ten temat pisalem, ze akurat Marcin Cooler trzyma w tych dyskusjach
fason i nie zniza sie do waszego poziomu, za co solidnie obrywa od was kiedy
broni rozsadku i wiedzy naukowej...

..ja natomiast pozwalam sobie od czasu do czasu, kiedy miarka sie przebiera,
na prowadzenie dyskusji na waszym poziomie i to wam sie u mnie bardzo nie
podoba, ale domagacie sie aby tolerowno bezwarunkowo uprawiany przez was na
tej grupie sposob "polemiki" .....o czym tu wielokrotnie w sposob krytyczny
pisalem ...
..co oczywiscie pozostalo bez echa...

..ten watek jest kolejnym potwierdzeniem sposbu w jaki tylko potraficie jako
zwolennicy niskoweglowodanowych diet, prowadzic "dyskusje" na grupach
internetowych....jednym slowem zenada....

=====
Jeff

56. Data: 2006-09-02 19:37:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prawidlowej pisowni w j. polskim, daje wlasnie takie efekty, ze automatycznie

Szczyt obłuby i zakłamania, awanturnico Jeff-Annoklay... Od ZAWSZE pisałaś "spokuj"
z błędem, np. w tym ciekawym i chwilami zabawnym wątku sprzed dwóch lat:
93&a=13974699
Przy okazji dodam, że w tym wątku Sorosowa zauważyła twoją specyficzną cechę
nagminnego
zmieniania tytułów wątków i wpisywania w to miejsce odpowiedzi lub innych tekstów
adresowanych do konkretnego adwersarza, tak samo robisz jako Jeff i pod każdym innym
nickiem. A Niagara z Kanady, zdaje się, zna cię prywatnie...(?)...

I to OD CIEBIE, pani "nałukowiec", takich koszmarnych błędów uczą się inni:
np. "zaczesienie" zamiast "zatrzęsienie"
28&a=36726882 ;

albo "nie czyma sie" zamiast "nie trzyma się"
http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=10089
&postdays=0&postorder=asc&start=15

Zaiste, nijak nie da się zrozumieć, jakim cudem Polka rzekomo po studiach ukończonych
w Polsce może tak pisać... (?)

> ..a ja uwazam, ze prawdziwa, dobrze uguntowanan latami nauki wiedza plus
> zdrowy rozsadek i nie dawanie wiary w pseudonaukowe brednie, daje duzo lepsze
> rezultay...

Dobrze ugruntowana wiedza (w tym wypadku z zakresu żywienia człowieka) powinna
znaleźć
swoje pozytywne efekty w powszechnej praktyce. A jakie są rezultaty owej naukowej
wiedzy
- to widać na każdym kroku.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Wspólczesna medycyna zajmuje się jedynie wycieraniem mokrej podłogi pod cieknącym
kranem
zamiast zreperować uszczelkę. Julian Aleksandrowicz

Atkins, podstawy, nakazy, zakazy
Jak zyc bez mleka?
Minerały Schindele.
chipsy