Co zrobić z łupinami jabłek?

41. Data: 2006-09-02 07:29:29

Temat: Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

Zastanawiam sie, co jest przyczyna tego, ze skaczesz z tematu na temat,
jak pszczola z kwiatka na kwiatek? Nie rozumiem zupelnie logiki, ktora
kazala Ci przejsc od prostej rzeczy, lezacej u poczatkow tego watku, do
dlugich, mydlanych wywodow o twoich dietetycznych doswiadczeniach z
optymalnymi i dieta Kwasniewskiego. Bo czy majac jakiekolwiek tego typu
doswiadczenia, nawet z setkami optymalnych, mozna wyciagnac wnioski,
dotyczace LDL i weglowodanow, jakie Ty wyciagnales? Otoz nie, nie mozna,
co juz tutaj wielokrotnie wskazywalem Ci palcem, ale Ty dalej udajesz,
ze nie rozumiesz. Cala reszta, to macenie wody w twoim wykonaniu, majace
zamaskowac te bzdure, ktora chlapnales na poczatku.

> [...]
> dietetycy (optymalni) mają stale kontakt z innymi dietetykami, lekarzami,
> pacjentami. Widzimy skutki diety optymalnej na codzień. (Nie będę tu pisał o
> diecie jako panaceum na wszystko, bo nie o to chodzi). Widzimy praktyczne
> zastosowanie diety u ludzi, często zmieniamy jadłospisy u niektórych
> chorych, żeby dopasować produkty bardziej właściwe dla ich metabolizmu.
> Czasem odnosi to pozytywny skutek nawet po 2-3 latach. Mamy ogromne
> doświadczenie z optymalnymi (nawet po 80-tce) z utrzymywaniem prawidłowego
> poziomu glukozy we krwi bez wstrzykiwania insuliny. To tak pobieżnie.

Och, i tak pobieznie, od slowa do slowa, okazalo sie nagle, ze jednak
jestes dietetykiem, a wiec specjalista od diet. No bo jesli nie bylbys,
to nie smialbys w ogole doradzac ludziom, co powinni, a czego nie
powinni jesc (i nie mam tu bynajmniej na mysli twoich wystapien na
grupie dyskusyjnej), prawda? A tak bardzo zarzekales sie, ze tak nie
jest, sugerowales, ze cos Ci imputuje. Po co, w jakim celu?

> A Taki
> Marcin i Jeff, liznęli książki dra Kwaśniewskieg, które nijak się nie mają
> do współczesnej medycyny akademickiej, a więc trzeba potępiać w czambuł. Od
> czasu do czasu usłyszycie o śmierci jakiegoś optymalnego, a więc DO jest
> zła. Macie jakieś szczątkowe dane i na nich budujecie swoje WIELKIE TEORIE o
> szkodliwości DO.

I w dalszym ciagu uwazasz, ze nie chwalisz sie swoja wiedza? Znamienne
jest, ze swoich rozmowcow probujesz sprowadzac do parteru nie logiczna,
spojna i rzetelna argumentacja, lecz samym wielokrotnym, do znudzenia
powtarzanym uwypuklaniem tego, ze Ty cos rzekomo wiesz, a oni nie. Moim
skromnym zdaniem, gdybys naprawde cos wiedzial, to posluzylbys sie
merytorycznymi argumentami, a nie takim nibyautorytetem, ktorym tu juz
niejednokrotnie wymachiwales (w koncu ja tez moge tu porozpowiadac, ze
jestem wegetarianskim dietetykiem, doradzam setce zdrowiejacych z
roznych chorob wegetarian i znam fakty, o ktorych nikomu sie nie snilo,
a wiec za wysokie progi dla zwyklych teoretykow, wara). Nigdy jeszcze
nie spotkalem sie z taka arogancja, ani w usenecie, ani w zyciu.

> Nie interesuje was specjalnie niemal idealny poziom
> wszystkich frakcji cholesterolu u optymalnych. Czepiliście się jak pijany
> płotu frakcji LDL, bo niby skąd ona się bierze.

Frakcji??? O czym Ty mowisz? Widzisz moze wiecej, niz jest napisane?
Czlowieku, mnie zadne frakcje u optymalnych nie interesuja, naprawde.
Zadalem Ci proste pytanie o to, skad u optymalnych bierze sie LDL,
poniewaz byles bardzo skory nieproszony wyjawic, skad bierze sie on u
nieoptymalnych. Tylko tyle. Reszta tej dyskusji zupelnie mnie nie
interesuje, a swoje prywatne zdanie na temat twojej osoby i tego, co
soba reprezentujesz, zachowam dla siebie, bo tak jest kulturalniej.

42. Data: 2006-09-02 09:22:14

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:edbbr6$7s1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> interesuje, a swoje prywatne zdanie na temat twojej osoby i tego, co soba
> reprezentujesz, zachowam dla siebie, bo tak jest kulturalniej.

Odpowiem tak. A skąd bierze się u jednych więcej rozumu, a u innych mniej???
Jak sobie odpowiesz na to pytanie, to bedziesz wiedział jak to jest z tym
nieszczęsnym cholesterolem LDL. Nie zasługujesz na inne wyjaśnienia.
Pozdrawiam Jurek M.

43. Data: 2006-09-02 10:51:55

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eda20p$99l$1@inews.gazeta.pl...
Ale to naprawde slabo, ze uwazasz sie za takiego
> eksperta od DO i ogolnie od diet, a nie znasz odpowiedzi na pytanie,
> skad u optymalnych bierze sie LDL. Albo i znasz, tylko tego publicznie
> nie napiszesz, bo podwazylbys tym samym jeden z optymalnych mitow.

A co chcesz tym udowodnić ?? swoją indolencje ?? przecież cholesterol to
podstawowy składnik każdej komórki, bez niego nie ma życia, organizm musi go
syntetyzować !!!

--
"Twoje podstawy sa takie, ze nie masz nawet pojecia o roznicach miedzy
aminokwasem a enzymem, nie znasz definicji witaminy, a kazda rzecz, o ktorej

44. Data: 2006-09-02 10:54:10

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:edabqq$d9f$1@inews.gazeta.pl...
> Napisz, prosze, czemu sluzy. Czemu sluzyla twoja niczego nie wnoszaca, a
> w dodatku zawierajaca nieprawde, odpowiedz na wiadomosc osoby, ktora
> zainicjowala ten watek?

Choci ci o to że skórki od jabłek nie nadają się na pasze dla trzody
chlewnej ?? ;)
--
"Misiu, w Boga chyba wierzysz? Nie boisz sie go za takie pisanie? Przeciez
zza twojej dzialalnosci tutaj wyglada niepohamowana frustracja tym, ze

45. Data: 2006-09-02 10:56:33

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> [...]
> Jak sobie odpowiesz na to pytanie, to bedziesz wiedział jak to jest z tym
> nieszczęsnym cholesterolem LDL. Nie zasługujesz na inne wyjaśnienia.

Wciaz mniej niz srednio interesuje mnie twoja opinia o mojej osobie,
rosnie natomiast moj podziw dla determinacji, z jaka wynajdujesz 1000 i
jeden powodow, by nie odpowiedziec na proste, choc z pewnoscia
niewygodne pytanie. Przeciez nie pytalem wcale o roznice poziomow LDL u
optymalnych i nieoptymalnych, nie udawaj, prosze, ze nie potrafisz
czytac. Skad *w ogole* bierze sie LDL u opty, skoro nie zjadaja oni
nadmiaru weglowodanow?

Ciekawe, o czym teraz napiszesz? O moim zawodzie, wieku, trawozerstwie?
A moze o mojej matce? Czekam z niecierpliwoscia.

46. Data: 2006-09-02 11:02:25

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:edbnve$cvb$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> Ciekawe, o czym teraz napiszesz? O moim zawodzie, wieku, trawozerstwie? A
> moze o mojej matce? Czekam z niecierpliwoscia.

Nic nie napiszę, nie czekaj. Jak nabędziesz w przyszłości (nie wiem gdzie)
chłopskiego rozumu, to daj znać.
pozdrawiam Jurek M.

47. Data: 2006-09-02 11:15:24

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Nic nie napiszę, nie czekaj. Jak nabędziesz w przyszłości (nie wiem gdzie)
> chłopskiego rozumu, to daj znać.

A do czego mi taki rodzaj rozumu? Zeby wejsc w posiadanie umiejetnosci
wicia sie jak piskorz? Dziekuje, nie potrzebuje takowej. Wiec jak z tym LDL?

48. Data: 2006-09-02 12:03:32

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:edbp2o$fsd$1@inews.gazeta.pl...

> A do czego mi taki rodzaj rozumu? Zeby wejsc w posiadanie umiejetnosci
> wicia sie jak piskorz? Dziekuje, nie potrzebuje takowej. Wiec jak z tym
> LDL?

LDL znaczy Lepiej Daj Ludziom spokój....
Pozdrawiam mile Jurek M.

49. Data: 2006-09-02 12:07:19

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> LDL znaczy Lepiej Daj Ludziom spokój....

Dobrze, tylko nastepnym razem nie wypisuj rzeczy, ktorych nie potrafisz
obronic i nie rozpoczynaj watkow, ktorych nie potrafisz z twarza zakonczyc.

50. Data: 2006-09-02 12:28:17

Od: " Jef" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:edbp2o$fsd$1@inews.gazeta.pl...

> LDL znaczy Lepiej Daj Ludziom spokój....
> Pozdrawiam mile Jurek M.

..duzo lepiej by bylo gdyby to pan dal ludziom spokuj i nie uszczesliwial ich
ta swoja nieziemska wiedza...

=====
Jeff

Atkins, podstawy, nakazy, zakazy