Co zrobić z sokiem pomidorowym?

1. Data: 2002-09-23 06:24:35

Temat: Co zrobić z sokiem pomidorowym?
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :))
ale mnie tu długo nie było :( ech, ale wróciłam, garkotłuk marnotrawny ;)
No, ale do rzeczy:
po sobotniej imprezie urodzinowej został mi rozpoczęty kartonik soku
pomidorowego, a ponieważ soków warzywnych jako takich nie lubię, a wylać
szkoda, to mam dwa pytania.
czy sok, który stał otwarty od soboty około północy do niedzieli w południe
na stole nadaje się do konsumpcji?
co z niego zrobić?
Czy można np. pomidorówkę, która snuje mi się po głowie od tygodnia?
A może zaciągnąć go mąką i zalać jakąś zapiekankę?
A może jeszcze coś innego?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich :) Kianit / Dominika.
ps.: Krysiu, czy ten sok wystarczy do odkupienia win i powrotu w rzeszę
biesiadników i wielbicieli KZS? :)

1. Data: 2002-09-23 06:35:11

Temat: Re: Co zrobić z sokiem pomidorowym?
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy sok, który stał otwarty od soboty około północy do niedzieli w
południe
> na stole nadaje się do konsumpcji?
> co z niego zrobić?

mój były robił taką zasłupiastą zupę: podgrzewał sok pomidorowy (jeszcze
lepiej pomidorowy wymieszany z wielowarzywnym), doprawiał ostrą
papryką/chilli, do tego ryż i już. doskonałe zwłaszcza na kaca.
sok w parę godzin na pewno się nie zepsuł, zresztą spróbuj - jak kwaśny, to
wylej, ale przy takiej pogodzie to raczej niemożliwe.
pozdro,

1. Data: 2002-09-23 10:43:47

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zosia <z...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ammcma$kjq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> sok w parę godzin na pewno się nie zepsuł, zresztą spróbuj - jak kwaśny,
> wylej, ale przy takiej pogodzie to raczej niemożliwe.

Dzięki serdeczne :) choć nie mam soku wielowarzywnego, to chyba będę musiał
zrobić takiego "ekspresowca". Może podgotuję w nim starte warzywka?
Pozdrawiam, Kianit / DominikaC.
Kianit

* kisiel z jablek
konfitura z dzikiej róży?