* kisiel z jablek

1. Data: 2002-09-22 18:39:55

Temat: * kisiel z jablek
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

6 jablek( 3/4 kg)
6 dl wody
40 g cukru
troche cynamonu(jak kto lubi)
1 1/2 lyzki maki kartoflanej
--------------
Jablka obrac podzielic na cwiartki.Ugotowac miekko w wodzie z cynamonem.
Wymieszc make kartoflana z nieduza iloscia zimnej wody .Wlac do jablek i tylko
zagotawac

1. Data: 2002-09-23 13:57:37

Temat: Re: * kisiel z jablek
Od: Iwa <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jablka obrac podzielic na cwiartki.Ugotowac miekko w wodzie z cynamonem.
> Wymieszc make kartoflana z nieduza iloscia zimnej wody .Wlac do jablek i tylko
> zagotawac
Przepis stary jak swiat :). Dzieciom tak robie :) - pycha.

Iwona

1. Data: 2002-09-24 14:04:58

Od: "Waldek Brygier" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepis stary jak swiat :). Dzieciom tak robie :) - pycha

I to nie tylko z jabłek, no nie? :)))
Równie dobre jest z gruszek, ale rewelacją okazał się taki kisiel z
brzoskwiń/morel

Waldek Brygier
www.sudety.w.pl - moja strona domowa. Zapraszam!
waldek[at]gory.pl, gg 415880

1. Data: 2002-09-24 19:42:17

Od: Iwa <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to nie tylko z jabłek, no nie? :)))
> Równie dobre jest z gruszek, ale rewelacją okazał się taki kisiel z
> brzoskwiń/morel

Zawsze mialam nadmiar tylko jablek i jedlismy je pod kazda postci a
;)... Ale specjalnie sprobuje z innych owocow. A co mi, kupie i zrobie!
Iwa :)

1. Data: 2002-09-25 19:39:46

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I to nie tylko z jabłek, no nie? :)))
> Równie dobre jest z gruszek, ale rewelacją okazał się taki kisiel z
> brzoskwiń/morel
a mozna wziac brzskwinie z puszki cz tez musz byc swieze?
pozdr

1. Data: 2002-09-26 09:59:56

Od: "Ania Rygielska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobaczę czy mojemu dziecku też zasmakuje dzięki
Użytkownik "Iwa" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przepis stary jak swiat :). Dzieciom tak robie :) - pycha.
>
> Iwona

konfitura z dzikiej róży?
*ciasto jablko z tarta bulka
ciasto marchewkowe