Co zrobić ze śladami po kasetonach?

1. Data: 2002-07-16 12:01:30

Temat: Co zrobić ze śladami po kasetonach?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Remontuję mieszkanko. Poprzedni mieszańcy mieli na suficie "śliczne"
kasetony. Zdrapałem je. Niestety teraz na suficie mam plamy z kleju
do kasetonów, które nie dają się usunąć - wręcz nie plamy, a nacieki,
kawałki sufitu są, gdzie odpadł klej z warstwą farby, czyli goły tynk
i niestety miejsca, gdzie klej odpadł z farbą i warstwą tynku.

Skrobanie sufitu jest straszne, gdyż tynk tam jest miękki jak masło
i więcej go charatam niż naskrobię, bo farba nie odchodzi tak łatwo...

Nie ma ktoś pomysłu, co z tym można zrobić?

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-07-16 13:07:26

Temat: Re: Co zrobić ze śladami po kasetonach?
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka pisze:

>Nie ma ktoś pomysłu, co z tym można zrobić?

Może drugi, "fałszywy" sufit z cienkiej płyty GK?

1. Data: 2002-07-16 14:40:14

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Skrobanie sufitu jest straszne, gdyż tynk tam jest miękki jak masło
> i więcej go charatam niż naskrobię, bo farba nie odchodzi tak łatwo...

A odskrob to "na chama" characzac co sie da, odskrobujac klej razem z
tynkiem. Potem zapackaj nierownosci gladzia gipsowa, przeszlifuj paca z
siatka do szlifowania gipsu i bedziesz mial sufit rowniutki i gladziutki.
Wada tego sposobu bedzie pyl gipsowy, ktory wejdzie absolutnie we wszystko,
no ale tak to juz z remontami bywa....

J.

1. Data: 2002-07-17 08:55:13

Temat: Re: Co zrobić ze œladami po kasetonach?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jul 2002 15:07:26 +0200 I had a dream that Bolek <a...@i...pl> wrote:
>Może drugi, "fałszywy" sufit z cienkiej płyty GK?

Mieszkanie ma najniższą możliwą wysokość mieszkalną, więc nie będę jeszcze
obniżał...

1. Data: 2002-07-17 09:02:19

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jul 2002 16:40:14 +0200 I had a dream that Jarek P. <j...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
>Wada tego sposobu bedzie pyl gipsowy, ktory wejdzie absolutnie we wszystko,

No chyba jednak będę tak musiał, choć myślałem, że znacie lepsze rozwiązania :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

ORAS czy HANSA ? mieszacz + termostat
Malowanie i impregnacja [balkon]
jw construction
Przygotowanie drewna do malowania [balkon]
Docieplenie .