Pomocy !!zmywarka:(problem:(

1. Data: 2002-07-16 12:34:37

Temat: Pomocy !!zmywarka:(problem:(
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 3 miesiecy jestem nieszczesliwym posiadaczem zmywarki Melanie.
wierwszym miesiacu wszystko bylo Ok ale pozniej zaczely sie z nia problemy
przestala myc:(( ,na naczyniach pozostaja resztki zywnosci,zacieki itp.
co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?
czy mieliscie taki problem w swojich zmywarkach????/]
dzieki za pomoc:))

1. Data: 2002-07-16 21:13:46

Temat: Re: Pomocy !!zmywarka:(problem:(
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

posprawdzaj filtry zgodnie z instrukcja (może ładujesz za dożo i nie
obracają się ruchome ramiona zmywarki>

1. Data: 2002-07-17 13:17:24

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> posprawdzaj filtry zgodnie z instrukcja (może ładujesz za dożo i nie
> obracają się ruchome ramiona zmywarki>

dzieki za rade:))

ale w instrukcji nic nie ma o sprawdzaniu filtrów i ewentualnym ich czyszczeniu

zawsze ładowalem tyle samo i nagle pykkk i nie myje :((((

1. Data: 2002-07-30 09:14:43

Od: "Artur Iluk" <i...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za rade:))
>
> ale w instrukcji nic nie ma o sprawdzaniu filtrów i ewentualnym ich
czyszczeniu

> zawsze ładowalem tyle samo i nagle pykkk i nie myje :((((

To znaczy prawdopodobnie ze masz kiepska instrukcje. W moim (nowym) Boschu
musze czyscic filtr co jakis czas
bo inaczej "pykkk i nie myje" :)))))

Art

Co zrobić ze śladami po kasetonach?
ORAS czy HANSA ? mieszacz + termostat
Malowanie i impregnacja [balkon]
jw construction
Przygotowanie drewna do malowania [balkon]