Co zrobić żeby przytyć??????

1. Data: 2003-10-05 17:34:14

Temat: Co zrobić żeby przytyć??????
Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zbyt szczupła....prawie chudziutka... jeszcze 2 misiące temu nie
zawracałam sobie głowy, ze mam zbyt małą wagę.....bo tylko 46 kg przy
wzroście 156 cm. Jednak nigdy w życiu nie dobiłam do wagi 50kg. Nie mogę
przez to oddać krwi w PCK, a jednak bardzo bym chciała.Zresztą to nie jest
jedyny powód do przybrania. Trochę mnie to nie pokoi. Jak przytyć?? Czy jest
coś konkretnego by zdrowo przybrać na masie???

z góry dziękuję za wszelkie sugestie i uwagi :)
pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2003-10-05 19:40:53

Temat: Re: Co zrobić żeby przytyć??????
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blpkj8$auq$...@a...news.tpi.pl,
otucha <o...@o...pl>:
> [...]
> chciała.Zresztą to nie jest jedyny powód do przybrania. Trochę mnie
> to nie pokoi. Jak przytyć?? Czy jest coś konkretnego by zdrowo

Zobacz w archiwum identyczny watek b. niedawno.

W skrocie: odpowiednia dieta + cwiczenia silowe

(O ile przemiana materii jest w normie)

--
Robert

3. Data: 2003-10-05 20:50:24

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz w archiwum identyczny watek b. niedawno.

Ten wątek to "Jak szybko przytyc" (rozpoczęty przez p.W, 03-09-22 22:48).
Nieskromnie polecam zwł. post: news:bkp3i8$mbl$1@foka1.acn.pl - różnica w
tym wypadku sprowadza się do tego, że nie trzeba obawiać się "nadmiaru"
ćwiczeń.

Rukasu

4. Data: 2003-10-05 23:06:08

Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nieskromnie polecam zwł. post: news:bkp3i8$mbl$1@foka1.acn.pl - różnica w
> tym wypadku sprowadza się do tego, że nie trzeba obawiać się "nadmiaru"

Dziękuję za cenną wypowiedź :)

pozdrawiam
Kasia

5. Data: 2003-10-06 13:11:27

Od: "laser" <l...@n...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeść i niebać się słodyczy :)

6. Data: 2003-10-06 19:32:14

Od: "Magdalena Kędzierska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laser" <l...@n...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> jeść i niebać się słodyczy :)

to właśnie słodycze mogą zastąpić miejsce kotlecika i ziemniaczków i nie
jest się głodnym mimo że się zjadło tylko puste kalorie. Łakomczuch niejadka
nie zrozumie :-)).
pozdr
magda 176/53

po jakim czasie smarowac blizne?