Cognitive Behavioral Therapy (CBT)

1. Data: 2002-04-09 20:11:49

Temat: Cognitive Behavioral Therapy (CBT)
Od: "Pappy O'Daniel" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cognitive Behavioral Therapy (CBT)

Gdzie w Szczecinie, Poznaniu, może być Warszawa!

:: p o d ::

1. Data: 2002-04-09 20:19:32

Temat: Re: Cognitive Behavioral Therapy (CBT)
Od: "Arek Kowalski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że nigdzie ... Bardzo długo szukałem w kilku miastach, nie ma
prawdziwych fachowców .. Każdy terapeuta Ci powie, że zna się na tym, a
później okaże się, że to nieprawda - ma pojęcie, ale jedynie ogólne ...
Wydaje im się, że to banalnie proste ..
Ja czerpałem wiedzę na ten temat z artykułów anglojęzycznych - witryny
amerykańskie ...
Pozdrawiam ...

PS:
Po co Ci CBT ?? Czyżby problem z ocd ??

1. Data: 2002-04-09 20:43:43

Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chodze na fakultet pod tytulem psychoterapia beh poznawcza w Warszawie na
Swpsie .

Co Ty pierdolisz Arek ze nie ma specjalistow . Sam znam dwie osoby
prowadzace ktore prowadza terapie w tym systemie.

Pozatym cala Nowowiejska robi takie terapie ...

1. Data: 2002-04-10 05:07:26

Od: "Arek Kowalski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam znam dwie osoby
> prowadzace ktore prowadza terapie w tym systemie.

Porównywałem metody takich osób z tym, co piszą w książkach - różnica dwóch
poziomów

> Pozatym cala Nowowiejska robi takie terapie ...

Tak, przy Nowowiejskiej jest fundacja czy instytut psychologii behawioralnej
z prof. Kokoszką na czele ... Ale: jak wyżej ...

1. Data: 2002-04-12 21:43:08

Od: "PGD" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

czy to dobrze kojarze z dawaniem komus dobrego przykladu?

NOWE KSIĄŻKI PSYCHOLOGICZNE
Inteligencja
Inteligencja
Inteligencja