Cola light

1. Data: 2003-01-20 08:07:32

Temat: Cola light
Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno - czy cole light mozna? w sumie nie zawiera cukru ale mase
jakis innych sztucznych slodzikow...mozna?
Louve

2. Data: 2003-01-20 08:15:29

Temat: Re: Cola light
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b0ganr$70m$...@n...tpi.pl, Louve at l...@l...iap.pl wrote on
20/1/03 9:07:

> jeszcze jedno - czy cole light mozna? w sumie nie zawiera cukru ale mase
> jakis innych sztucznych slodzikow...mozna?

to zalezy jak trakrujesz slodziki
apartam to podobno trucizna
a Montignac sugeruje, ze oraganizm reaguje na sam slodki smak podwyzszeniem
poziomu cukru, czyli nawet ja nie ma tam cukru to i tak zadziala jak
normalna cola.
ale od czasu do czasu (raz na miesiac?) jako planowane odstepstwo - czemu
nie?
--
*gosia*

3. Data: 2003-01-20 08:37:13

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Louve" <l...@l...iap.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze jedno - czy cole light mozna? w sumie nie zawiera cukru ale mase
> jakis innych sztucznych slodzikow...mozna?
Wlasnie daltego,ze zawiera ta mase sztucznosci-raczej jej unikaj.Szukamy
jedzenia wartosciowego,jak najmniej przetworzonego.Cola light ni jak nie
pasuje.Nawet jako planowane odstepstwo.To sama chemia nic wiecej.Sok z
jablek to co innego....Pozdraiwam Hafsa

4. Data: 2003-01-20 08:40:07

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zalezy jak trakrujesz slodziki
> apartam to podobno trucizna
tak stwirdzil pewien lekarz optymalny w TVP. Lekarze optymalni twierdza tez
ze wiele innych rzeczy to trucizna np weglowodany.

> a Montignac sugeruje, ze oraganizm reaguje na sam slodki smak
podwyzszeniem
> poziomu cukru, czyli nawet jak nie ma tam cukru to i tak zadziala jak
> normalna cola.

tak, ale trzeba to uwarunkowanie rozerwac - naukowo to sie nazywa
systematyczna desensytyzacja. Organizm musi sie nauczyc ze slodki smak nie
rowna sie cukier we krwi. Wiec najpierw male dawki potem wieksze i nigdy
razem z weglowodanami - zeby organizmowi sie nie pomylilo.

teraz garsc praktyki - pije codziennie ColeLight i schudlem 15kg.
niemniej jednak picie coli jest niezbyt zdrowe ale nie ogranica chudniecia.

musta

5. Data: 2003-01-20 08:59:12

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze to sama chemnia, ale czasami gdy nie ma nic innego pod reka fajnie
zapycha zoladek (przez gaz oczywiscie). ale jak juz wiem ze nie mozna to nie
mozna i juz :-)

Louve

6. Data: 2003-01-20 10:54:41

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci

> a Montignac sugeruje, ze oraganizm reaguje na sam slodki smak
podwyzszeniem
> poziomu cukru, czyli nawet ja nie ma tam cukru to i tak zadziala jak
> normalna cola.

To nie do konca tak, Montignac pisze "MOZE spowodowac u NIEKTÓRYCH osób".
Tak jak z kawa. Osoby których trzustka jest bardzo mocno wrazliwa,
faktycznie zareaguja wyrzutem insuliny, ale reszcie moze w ogóle nic nie
byc - patrz Musta :-)
Poza tym w jesc aby schudnac pada kilka razy zdanie, ze "albo zrezygnuj z
cukru albo zastap go slodzikami". Fakt, ze potem pisze, ze slodziki to
raczej wyjscie awaryjne, a nie ostateczne, ale nie zabrania calkowicie ich
uzywania.

PS. Nie jestem wielbicielka coca-coli light, ale pozwalam sobie od wielkiego
dzwonu na butelka pepsi max :-)))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wroc?awia

--
?ycie to ciekawo?ae. Je?li nie jeste? ciekawy, oznacza to, ?e le?ysz w trumnie
http://www.misiczka.com

7. Data: 2003-01-20 12:58:31

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
fajnie
> zapycha zoladek (przez gaz oczywiscie). ale jak juz wiem ze nie mozna to

To raczej pij wode mineralna lekko gazowana,jesli o ten gaz tylko chodzi.Np
staropolanke niegazowana.Hafsa

kawa zbożowa
dieta dla migrenowca??? moze jakies info???
czy to możliwe?
[DO] wesele w Tajlandii
MM chbek WASA + inne :-)