Coldrex/Gripex/Tabcin - który najlepszy na przeziębienie?

1. Data: 2005-11-23 10:37:53

Temat: Coldrex/Gripex/Tabcin - który najlepszy na przeziębienie?
Od: "MMW" <m...@l...plniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Czy ktoś z forum jest mi w stanie powiedzieć, który z prezentowanych leków
i ewentualnie w jakiej wersji jest najskuteczniejszy na typowe
przeziębienie [ból gardła, stan podgorączkowy, katar]? Pytam o wersję, bo
szczególnie Coldrex występuje w wielu odmianach.

Sprawdzałem skład tych 3 specyfików, ale z powodu braku wiedzy nie umiem
wywnioskować, który sprawdzi się najlepiej.

Na zawartości witaminy C mi nie zależy, bo i tak biorę ją oddzielnie w
dawkach większych niż te zawarte np. w Coldrex.

Czy w lekkim przeziębieniu duże dawki paracetamolu [1000 mg w Coldrex Max
itp.] mają jakikolwiek sens?

I ostatnie pytanie: czy prawdą jest, że hamowanie odruchu kasłania przez
jeden ze składników Gripex utrudnia organizmowi walkę z chorobą?

--
MMW | www.dn.own.pl | www.biblecentre.org

2. Data: 2005-11-23 11:38:36

Od: Sarpedon <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

MMW napisał(a):
> [...]
>
> I ostatnie pytanie: czy prawdą jest, że hamowanie odruchu kasłania przez
> jeden ze składników Gripex utrudnia organizmowi walkę z chorobą?

mam przyjaciela na fmarmacji i zdecydowanie NIE zaleca tych srodkow.
poleca za to scorbolamid, ibuprofen, calcium c, rutyne
czyli idziesz do apteki i prosisz: scorbolamid, ibuprofen, ritinoscorbin
i calcium c

--
Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

3. Data: 2005-11-23 11:59:19

Od: "MMW" <m...@l...plniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Sarpedon <f...@t...cy> napisał(a):
> [...]
> poleca za to scorbolamid, ibuprofen, calcium c, rutyne
> czyli idziesz do apteki i prosisz: scorbolamid, ibuprofen, ritinoscorbin

1) Czemu nie zaleca?

2) Wapno, rutynę i witaminę C załatwiam Rutokalem, a leki oparte na
aspirynie w moim przypadku nie działają ani na przyczyny, ani na objawy
przeziębienia.

3) Czytałem, że kwasu acetylosalicydowego i ibuprofenu nie powinno się
łączyć.

Uprzejmie proszę także innych uczestników forum o wyrażenie opinii dot.
zawartych w temacie specyfików. Chodzi o przeziębienie, którego nie można
przeleżec w łóżeczku ze stojąca obok herbatką z soczkiem malinowym, lecz
trzeba zasuwać do roboty, dlatego musi być "leczenie" objawowe - pytanie,
który z trzech środków jest najskuteczniejszy.

--
MMW | www.dn.own.pl
SuSE 9.3 ---)(==)(@

4. Data: 2005-11-23 13:57:29

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 12:59:19 +0100, MMW wrote:

Ja w kwestii formalnej.

> Uprzejmie proszę także innych uczestników forum

Chwalić Pana to nie jest forum, a grupa dyskusyjna.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

5. Data: 2005-11-23 14:45:51

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

te leki zawieraja pseudoefedryne.
Napewno nie pomoze Ci ona wyzdrowiec.
Jesli leczyc to wit. C , Rutinoscorbin , Kwas acetylosalicylowy (aspiryna,
polopiryna)

6. Data: 2005-11-23 15:40:03

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> te leki zawieraja pseudoefedryne.
> Napewno nie pomoze Ci ona wyzdrowiec.

No ale jeśli masz katar, to pseudoefedryna złagodzi objawy

7. Data: 2005-11-23 16:28:29

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chwalić Pana to nie jest forum, a grupa dyskusyjna.

Przypomnialo mi sie jak to kiedys jakas dziewczyna zagadala na GG, a jak sie
spytalem skad ma nr GG to powiedziala ze z czatu, jakiego czatu pytam?... z
onetu, jakiego onetu?... no z pl.sci.medycyna :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2005-11-23 17:06:36

Od: "MMW" <m...@l...plniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> Chwalić Pana to nie jest forum, a grupa dyskusyjna.
>
> m.

A czemu jest to powód do oddawania chwały Bogu [bo rozumiem, że pod
pojęciem Pana nie masz na myśli mnie, lecz Boga :-)]?

--
MMW | www.dn.own.pl
SuSE 9.3 ---)(==)(@

9. Data: 2005-11-23 17:33:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 18:06:36 +0100, MMW wrote:

> A czemu jest to powód do oddawania chwały Bogu [bo rozumiem, że pod
> pojęciem Pana nie masz na myśli mnie, lecz Boga :-)]?

Porównaj poziom większości "forumów" onetowych i innych z poziomem grup
dyskusyjnych - zrozumiesz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

10. Data: 2005-11-23 18:19:55

Od: "MMW" <m...@l...plniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Porównaj poziom większości "forumów" onetowych i innych z poziomem grup
> dyskusyjnych - zrozumiesz.

A, o to Ci chodziło. Ja myślałem o dziesiątkach forów nieonetowych, na
których działa moderacja i poziom jest w porządku. Mniejsza z tym :-)

--
MMW | www.dn.own.pl
SuSE 9.3 ---)(==)(@

Rozpoznanie Babci proszę o przetłumaczenie
Cholesterol
wybryk natury?
Basalioma - pytanie
Indukcja.