Complex poznań - bez komentarza

następny post »
Data: 2004-12-14 22:18:36
Temat: Complex poznań - bez komentarza
Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski)

Witam

Wielokrotnie na tej grupie pisało się o firmie Complex z Poznania,
zatrudniającej ON na zasadzie telepracy. Nie będę tutaj pisał na czym ta
praca polega, bo Ci najbardziej zainteresowani doskonale wiedzą. Napiszę
Wam tu o czymś, co mnie wpierw ogłupiło, a następnie rozśmieszyło do
łez. Otóż tydzień temu wysłałem im na maila załącznik, który musi być
wypisany przez pracodawcę przy składaniu wniosku o dodatek mieszkaniowy.
Czekam cały tydzień i nic, żadnej odpowiedzi. Więc dzwonie dzisiaj z
zapytaniem, czy został on do mnie wysłany; gburna kobieta powiedziała,
że owszem, lecz zwykłą pocztą. Wpieniłem się i zapytałem, dlaczego nie
mailem, na co otrzymałem odpowiedź, iż nie mieli mego adresu e-mail.
Ręcę mi opadły. Mam wrażenie, iż ta firma nie ma żadnej ambicji; nie
dość że okrada, to na dodatek chyba przyjmuje typowych debilów do swojej
pracy.

P.S. Dobrze że głupich nie sieją, tylko sami się rodzą.

Z poważaniem,
Rafał Dąbrowski