Córka chora na anoreksję

1. Data: 2000-02-17 12:01:17

Temat: Córka chora na anoreksję
Od: Wojtek <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam córkę chorą na anorkesję, ostatnio jej stan znacznie się
pogorszył. Byłem z nią u psychologa, ale to niebardzo pomogło.

Czy są jakieś ośrodki leczące anoreksję ? (najlepiej w woj. Gdańskim)

Szukałem w Internecie stron o tej chorobie, nic nie
znalazłem, może ktoś mógłby polecić jakieś strony (w miarę możliwości
polskie).

Z góry serdecznie dziękuję.

P.S. Przepraszam jeżeli temat był już niedawno poruszany
(mam słaby dostęp do Internetu).

1. Data: 2000-02-17 14:12:42

Temat: Re: Córka chora na anoreksję
Od: "Goliat" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <w...@p...com> w artykule news:38ABE30D.8CEA7C87@polbox.com
pisze...
> Mam córkę chorš na anorkesję, ostatnio jej stan znacznie się
> pogorszył. Byłem z niš u psychologa, ale to niebardzo pomogło.
>
> Czy sš jakieœ oœrodki leczšce anoreksję ? (najlepiej w woj. Gdańskim)
>
> Szukałem w Internecie stron o tej chorobie, nic nie
> znalazłem, może ktoœ mógłby polecić jakieœ strony (w miarę możliwoœci
> polskie).

Zajrzyj tam, może czegoś się dowiesz:
http://salve.slam.katowice.pl/Dolki.htm

Janusz

1. Data: 2000-02-18 09:56:48

Od: Andrzej Piotr <f...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj na zajęciach z interny akurat dowiedziałem sie o
specjalistycznym oddziale leczącym anoreksję w SZCZECINIE - zapewne w
Pomorskiej Akademii Medycznej.

1. Data: 2000-02-20 01:09:36

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 17 Feb 2000 13:01:17 +0100 Wojtek <w...@p...com> napisal:

>Czy są jakieś ośrodki leczące anoreksję ? (najlepiej w woj. Gdańskim)

W Gdańsku na Srebrzysku.

Nie chcę Cię straszyć, ale byłem kiedyś na pogrzebie dziewczyny, która
na to zmarła. Jak zaczęła się leczyć to niestyty organizm był już tak
wyniszczony, że było za późno...

gr

1. Data: 2000-02-20 22:37:24

Od: "_czarny_" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę Cię straszyć, ale
[ciach]

Uwazaj co i komu piszesz. To tyle.

_czarny_

1. Data: 2000-02-21 20:33:55

Od: "Jan Slusarczyk" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skontaktuj sie ze mna postaram sie pomóc.
t. 022 639 7227 Anna Slusarczyk

1. Data: 2000-02-21 22:53:01

Od: "Maciej Matuszczyk" <m...@m...po> szukaj wiadomości tego autora

> Mam córkę chorš na anorkesję, ostatnio jej stan znacznie się
> pogorszył. Byłem z niš u psychologa, ale to niebardzo pomogło.

Spróbuj skontaktowac sie z Poradnia przy Klinikach Psychiatrii AM w
Gdansku. Jesli sami nie pomoga to mysle, ze wskaza kogos, kto moze
pomóc.
Anorexia moze prowadzic do wyniszczenia organizmu. Konieczne jest
czasem nawadnianie, a nawet odzywianie pozajelitowe.
--
---
Pozdrowienia Maciej Matuszczyk

1. Data: 2000-02-22 23:04:04

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2000 23:37:24 +0100 "_czarny_" <c...@k...net.pl>
napisal:

>[ciach]

>Uwazaj co i komu piszesz. To tyle.

Masz racje. Przepraszam.
Jestem pewien, ze szybkie i zdecydowane dzialanie przyniesie rychle
wyleczenie.
W przypaku, o ktorym pisalem, przyczyna bylo zwlekanie z leczeniem.
Wynikalo to z tego, ze dziewczyna byla pelnoletnia i musiala sama
zgodzic sie na leczenie, a w tej chorobie chory prawie zawsze uwaza
sie za zdrowego.

gr

1. Data: 2000-02-23 00:00:46

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Redlarski napisał(a):
ciach
> [...]
> Wynikalo to z tego, ze dziewczyna byla pelnoletnia i musiala sama
> zgodzic sie na leczenie, a w tej chorobie chory prawie zawsze uwaza

Witam,
a moze cos optymistycznego?
Tydzien temu urodzila zdrowa core dziewczyna , ktora jeszcze 2 lata temu
wazyla 40 kg i wydawalo sie ze nie wyjdzie z tego.
Ale na ten sukces "zapracowalo" cale otoczenie przede wszystkim jej
rodzina i opiekujacy sie nia lekarze i psycholodzy.
W.Gawel.

1. Data: 2000-03-06 13:00:43

Od: e...@f...com.pl (Ew@@@) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Feb 2000 15:12:42 +0100, "Goliat" <g...@p...fm> wrote:

>Wojtek <w...@p...com> w artykule news:38ABE30D.8CEA7C87@polbox.com
>pisze...

>Zajrzyj tam, może czegoś się dowiesz:
>http://salve.slam.katowice.pl/Dolki.htm
>
>Janusz

Re: piękne bu?ki
Re: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Re: piękne buśki a wlasciwie o facetach
Re: Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Re: Odp: Odp: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.