Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.

1. Data: 2000-02-17 11:50:06

Temat: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

zofia olkowska <z...@c...com.pl> zapisuje: > Marlena rzekla:

wysokim pulapie moze peknac. Chlast,

> Prawda jest jeszcze zabawniejsza: to nie poczucie humoru, TO AUTENTYK.
> Pewna eee..kobieta Anna Nicole Smith [ ta to dopiero ma wyglad :\ Pam
> przy niej odpada w przedbiegach...] doznala wlasnie takowego wypadku
> przy pracy :)))
> Do czego ta glupota niektore kobiety potrafi doprowadzic...
>
> Serdeczne pozdrowionka
> Zuzanka

O matko :D ale sie obsmialam. To musialo byc okropne uczucie ;)
Byl biuscik i zniknal...

Marlena

1. Data: 2000-02-17 12:16:47

Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wystukala:

> O matko :D ale sie obsmialam. To musialo byc okropne uczucie ;)
> Byl biuscik i zniknal...

Eh, a co sobie koledzy musieli pomyslec :)))
Nawet mi ich zal, tych samcow paskudnych. Plask - i koniec marzen...
Masz babo placek :)
Ehem, wlasnie, Panowie : poniewaz sa i tacy, ktorym sie podobaja
"takowe" panienki ;) mam male pytanko:

Wszystko jest sliczne i mile w dotyku, ale ciekawi mnie, co sie dzieje w
psychice mezczyzny kiedy pewnego dnia sie okazuje, ze:

a) biust jest sztuczny i peka :)
b) rzesy sie odklejaja
c) wlosy sa blond, ale tylko do granicy 4 centymetrow od glowy
d) bardzo chude jest bardzo piekne - ale robia sie siniaki :)

Czy nie lepsza jest zadbana, urocza kobieta z krwi i kosci ?
Tak mnie naszlo, jak przemyslalam widok polskiej ulicy latem i reakcje
meskie :)
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka myslami juz w lecie

1. Data: 2000-02-17 14:56:37

Temat: Re: piękne buski - syndrom Pameli A.
Od: "DrYazzgod" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zofia olkowska <z...@c...com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38ABE5AD.9
1...@c...com.pl...

> Czy nie lepsza jest zadbana, urocza kobieta z krwi i kosci ?

Lepsza. Ja mam taki jeden egzemplarz w domu i bardzo sobie chwale.
Bardzo mily w uzytkowaniu i prosty w obsludze. I jak dotad (11 lat)
bezawaryjny.
Polecam wszystkim.

DrYazzgod

1. Data: 2000-02-17 15:11:34

Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod rzecze :
[ Zuzanka najpierw ]

> Lepsza. Ja mam taki jeden egzemplarz w domu i bardzo sobie chwale.
> Bardzo mily w uzytkowaniu i prosty w obsludze.

:))) Brzmi ciekawie , ta obsluga ..

> I jak dotad (11 lat) bezawaryjny.
> Polecam wszystkim.

Moze jeszcze na gwarancji ???
Gratuluje wytrwalosci w uczuciach. Jestem pelna podziwu, ze tak cieplo o
Niej piszesz po tylu latach ...
Znak to bezsprzeczny, ze pieknie tez bywa. Ciekawe jak u mnie bedzie po
taaaaakim czasie ?
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

Córka chora na anoreksję
Re: piękne bu?ki
Re: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Re: piękne buśki a wlasciwie o facetach
Re: Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.