Córka chora na anoreksję

1. Data: 2000-02-17 12:01:17

Temat: Córka chora na anoreksję
Od: Wojtek <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam córk? chor? na anorkesj?, ostatnio jej stan znacznie si?
pogorszy?. By?em z ni? u psychologa, ale to niebardzo pomog?o.

Czy s? jakieœ oœrodki lecz?ce anoreksj? ? (najlepiej w woj. Gda?skim)

Szuka?em w Internecie stron o tej chorobie, nic nie
znalaz?em, mo?e ktoœ móg?by poleciae jakieœ strony (w miar? mo?liwoœci
polskie).

Z góry serdecznie dzi?kuj?.

P.S. Przepraszam je?eli temat by? ju? niedawno poruszany
(mam s?aby dost?p do Internetu).

2. Data: 2000-02-17 14:12:42

Temat: Re: Córka chora na anoreksję
Od: "Goliat" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <w...@p...com> w artykule news:38ABE30D.8CEA7C87@polbox.com
pisze...
> Mam córkę chorš na anorkesję, ostatnio jej stan znacznie się
> pogorszył. Byłem z niš u psychologa, ale to niebardzo pomogło.
>
> Czy sš jakieœ oœrodki leczšce anoreksję ? (najlepiej w woj. Gdańskim)
>
> Szukałem w Internecie stron o tej chorobie, nic nie
> znalazłem, może ktoœ mógłby polecić jakieœ strony (w miarę możliwoœci
> polskie).

Zajrzyj tam, może czegoś się dowiesz:
http://salve.slam.katowice.pl/Dolki.htm

Janusz

3. Data: 2000-02-17 18:34:59

Temat: Odp: Córka chora na anoreksję
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze w Lodzi leczeniem anoreksji zajmuje sie Klinika Endokrynologi ICZMP
( Matka Polka ). Byc moze w Gdansku jest podobnie.
Pozdrawiam,
SG
Użytkownik Wojtek <w...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

4. Data: 2000-02-17 18:42:53

Od: d...@f...med.pl (=DobeX=) szukaj wiadomości tego autora

> Wojtek <w...@p...com> w artykule news:38ABE30D.8CEA7C87@polbox.com
> pisze...

> Zajrzyj tam, może czegoś się dowiesz:
> http://salve.slam.katowice.pl/Dolki.htm

Ja jednak radziłbym wizytę u psychiatry. Jest wiele środków stosowanych w
anoreksji m. in. sławny Prozac. Nie polecam stosowania terapii na własną
rękę. Może to bardzo rzadki, ale widziałem jak jedna pacjentka umarła z
powodu anoreksji...

Pozdrawiam
Dariusz =DobeX= Dobosz

mailto:d...@f...med.pl
http://www.dobex.w.pl

--
Robisz TO, myslisz o TYM, a czy potrafisz rozmawiac kulturalnie ?
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-seks-moderowa

5. Data: 2000-02-18 09:56:48

Od: Andrzej Piotr <f...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj na zajęciach z interny akurat dowiedziałem sie o
specjalistycznym oddziale leczącym anoreksję w SZCZECINIE - zapewne w
Pomorskiej Akademii Medycznej.

6. Data: 2000-02-20 01:09:36

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 17 Feb 2000 13:01:17 +0100 Wojtek <w...@p...com> napisal:

>Czy s? jakieœ oœrodki lecz?ce anoreksj? ? (najlepiej w woj. Gda?skim)

W Gda?sku na Srebrzysku.

Nie chc? Ci? straszyae, ale by?em kiedyœ na pogrzebie dziewczyny, która
na to zmar?a. Jak zacz??a si? leczyae to niestyty organizm by? ju? tak
wyniszczony, ?e by?o za póŸno...

gr

7. Data: 2000-02-20 22:37:24

Od: "_czarny_" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę Cię straszyć, ale
[ciach]

Uwazaj co i komu piszesz. To tyle.

_czarny_

8. Data: 2000-02-21 20:33:55

Od: "Jan Slusarczyk" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skontaktuj sie ze mna postaram sie pomóc.
t. 022 639 7227 Anna Slusarczyk

9. Data: 2000-02-21 22:53:01

Od: "Maciej Matuszczyk" <m...@m...po> szukaj wiadomości tego autora

> Mam córkę chorš na anorkesję, ostatnio jej stan znacznie się
> pogorszył. Byłem z niš u psychologa, ale to niebardzo pomogło.

Spróbuj skontaktowac sie z Poradnia przy Klinikach Psychiatrii AM w
Gdansku. Jesli sami nie pomoga to mysle, ze wskaza kogos, kto moze
pomóc.
Anorexia moze prowadzic do wyniszczenia organizmu. Konieczne jest
czasem nawadnianie, a nawet odzywianie pozajelitowe.
--
---
Pozdrowienia Maciej Matuszczyk

10. Data: 2000-02-22 23:04:04

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2000 23:37:24 +0100 "_czarny_" <c...@k...net.pl>
napisal:

>[ciach]

>Uwazaj co i komu piszesz. To tyle.

Masz racje. Przepraszam.
Jestem pewien, ze szybkie i zdecydowane dzialanie przyniesie rychle
wyleczenie.
W przypaku, o ktorym pisalem, przyczyna bylo zwlekanie z leczeniem.
Wynikalo to z tego, ze dziewczyna byla pelnoletnia i musiala sama
zgodzic sie na leczenie, a w tej chorobie chory prawie zawsze uwaza
sie za zdrowego.

gr

produkty zdrowotne i aromaterapia
medycyna niekonwencjonalna
potrzebny lek Lesodren Cytostatyc Mitotane 500mg
pęcherzyki Nabotha szyjki macicy
Prosba o pomoc