medycyna niekonwencjonalna

1. Data: 2000-02-17 10:54:00

Temat: medycyna niekonwencjonalna
Od: "Justi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z tego, co mi wiadomo nie istnieje grupa dot. medycyny niekonwencjonalnej,
naturalnej, zdrowego odzywiania itp. Moze sa chetni do zalozenia takiej
grupy?

Justyna

2. Data: 2000-02-19 23:47:46

Temat: Odp: medycyna niekonwencjonalna
Od: "Laser" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justi <l...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> naturalnej, zdrowego odzywiania itp. Moze sa chetni do zalozenia takiej

Jak najbardziej
Laser

3. Data: 2000-02-20 07:00:31

Temat: Re: medycyna niekonwencjonalna
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> niekonwencjonalnej,

Dlaczego chcecie poglebiac podzial medycyny na konwencjonalna i
niekonwencjonalna? Przeciez medycyna konwencjonalna i niekonwencjonalna sie
uzupelniaja i lacza. Zawsze mozemy sie razem zastanawiac nad problemami
zdrowia i leczenia. Dla mnie czytanie artykulow i dyskusji o medycynie
niekonwencjonalnej umieszczanych w gazetach medycznych jest duzo ciekawsze i
wartosciowsze, niz czytanie gazet poswieconych wylacznie medycynie
niekonwencjonalnej - np. Poradnika Uzdrawiacza itp. Tam kazdy pisze, co mu
sie wydaje i w co wierzy. Ale bez zadnej weryfikacji swoich metod i bez
zadnej merytorycznej dyskusji.
Zachecam, zebyscie pozostali na grupie "medycyna".

Piotr Zielinski

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-02-21 14:29:28

Od: "<-Kłapuch->" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Feb 2000 11:54:00 +0100, "Justi"
<l...@f...onet.pl> wrote:

>Z tego, co mi wiadomo nie istnieje grupa dot. medycyny niekonwencjonalnej,
>naturalnej, zdrowego odzywiania itp. Moze sa chetni do zalozenia takiej
>grupy?

Owszem, sa chetni.
A czasami jest trudno rozpatrywac medycyne
niekonwencjonalna z punktu widzenia konwencjanalnej. Co
zrobi lekarz kiedy mu sie powie, ze ma sie zaburzenia
potrojnego ogrzewacza???
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

5. Data: 2000-02-23 03:38:10

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-1?Q?=22=3C=2DK=B3apuch=2D=3E=22?= napisał(a):

> [...]
> niekonwencjonalna z punktu widzenia konwencjanalnej. Co
> zrobi lekarz kiedy mu sie powie, ze ma sie zaburzenia

Wyśle do hydraulika
Michał

6. Data: 2000-03-19 13:56:43

Od: "jacek57" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyśle do hydraulika
> Michał

Najprawdopodobniej tak zrobi. Lepiej jednak by było gdyby się douczył, nie
koniecznie w hydraulice.
Jacek

7. Data: 2000-03-19 13:59:16

Od: "jacek57" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadnej merytorycznej dyskusji.
> Zachecam, zebyscie pozostali na grupie "medycyna".

Całkowicie się zgadzam. Jeżeli miała by to być grupa w stylu Poradnika
uzdrawiacza to lepiej nie. Tam roi się od czarów i hochsztaplerów
(jakkolwiek się to pisze)
Jacek

8. Data: 2000-03-21 14:24:18

Temat: Re: Odp: medycyna niekonwencjonalna
Od: "zdzislaw" <t...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

\"jacek57\" <j...@p...wp.pl> wrote:
>nie warto sie dzielic! jacek57 ma racje! ale fakt, ze najczesciej w tzw.
czasopismach ezoterycznych (patrz \"uzdrawiacz\") panuje glownie samochwalstwo
bez zadnej weryfikacji. pozytywnie wyrozniaja sie \"nieznany swiat\", jako ze
prowadzi go rzeczywiscie fachowy dziennikarz Marek Rymuszko, oraz
katowicki \"szaman\". A podyskutowac zawsze warto!
Pozdrawiam
zdzislaw

> [...]
>
>Całkowicie się zgadzam. Jeżeli miała by to być grupa w stylu Poradnika
>uzdrawiacza to lepiej nie. Tam roi się od czarów i hochsztaplerów

-~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglšdać, dyskutować
i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!
chetnie odpowiem na pytania z zakresu medycyny naturalnej

potrzebny lek Lesodren Cytostatyc Mitotane 500mg
pęcherzyki Nabotha szyjki macicy
Prosba o pomoc
Lakcid
o S Z C Z E P I O N K A C H c.d.