Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))

21. Data: 2005-03-12 15:58:15

Temat: Re: córka marnotrawna, jest: jeszcze jeden swierk
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Iza Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości

| chyba
waski
| owa

No cóż, właściwie o iglakach na naszym rynku to poza wspomnianą "ściągą"
Zająca jest tylko Bloom i pani Chojnowska, jeśli chodzi o odmiany.
Ale jeśli wąski i zbity i pospolity, to może Picea abies 'Cupressina'?
pytanie, czy to był na pewno świerk pospolity, a nie np. biały - Picea abies
'Laurin' na przykład...za mało danych.

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2005-03-13 18:13:49

Temat: Re: Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tę gazetkę. Piszą w niej że maja w ofercie róże angieleskie (7 zł z
kawałkiem). Czy ktoś będąc w OBI nie mógłby zerknąć przy okazji jakie
odmiany tych róż mają? Ja mam wprawdzie blisko do OBI, ale niestety w
najbliższym czasie nie będę się mogła tam wybrać.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Izo, gratuluję potomka.

23. Data: 2005-03-14 05:57:50

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <
> I jeszcze zapomnialam dodac , ze jestem Ci winna azalie pontyjska.
Obiecalam
> dawno, dawno temu ale niestety zniknelam na jakis czas. Pamietam i
postaram
> sie slowa dotrzymac na wiosne.
>
> Iza Wójcik
To mnie obiecałaś tę azalię! Jużem sobie nabyła:). W Wojsławicach. Trochę
była zmarnowana ale chuchalam na nia przez pół lata, może się zbierze.
Serdecznie Cię witam i Tomusia też:)
Pa, Gabi

24. Data: 2005-03-14 09:20:26

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mnie obiecałaś tę azalię! Jużem sobie nabyła:). W Wojsławicach. Trochę
> była zmarnowana ale chuchalam na nia przez pół lata, może się zbierze.
> Serdecznie Cię witam i Tomusia też:)
> Pa, Gabi

Tobie tez, wiem. ;-)) Skoro nabyta to postaram sie zrewanzowac czyms innym.
W tym roku musze nadrobic wszystkie ogrodowe zaleglosci z zeszlego roku
wiec duzo pracy przede mna. Mysle jednak ze moze jednak jakos uda nam sie
spotkac.

Iza Wójcik

Roze i clematisy
KTO COŚ WIE NA TEMAT-Lampa HQI-akwariowa??????????
Czy was tez juz nosi?;)
fotografia
Grupy końca początek ?