Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))

1. Data: 2005-03-11 14:58:44

Temat: Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po chyba poltorarocznej absencji. Mysle, ze teraz bede zagladac
czesciej.
Zadaje pytanie wstepne:
Co to za dziwo świerk formanek? W googlach znalazlam tylko odnosnik do
czeskiej szkolki, gdzie co prawda jest na zdjeciu ale niewyrazny, za male
zdjecie no i brak opisu.
Z nazwa taka spotkalam sie po raz pierwszy i to w dodatku w ofercie OBI, za
ktorym zreszta nie przepadam ale zafrapowala mnie ta odmiana.
Jesli ktos wie cos wiecej to poprosze.

Iza Wójcik ( juz z rodzina powiekszona o 5 miesiecznego Tomka)

2. Data: 2005-03-11 15:36:38

Temat: Re: Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości

| Co to za dziwo świerk formanek?

Wg niezawodnego Jurka Zająca - odmiana Picea abies pochodząca z Czech, można
otrzymać formę ścielącą lub przy przywiązywaniu głównego pędu do palika -
wyprostowaną płaczącą. Bardzo interesująca odmiana:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-03-11 16:03:12

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzymać formę ścielącą lub przy przywiązywaniu głównego pędu do palika -
> wyprostowaną płaczącą. Bardzo interesująca odmiana:-)

Powinnyście Obie w reklamie pracować.Poszłam do kubła i wyciągnęłam
gazetkę OBI,która wylądowała tam nietknięta :))Świerk fajny,cena zbójecka.

Pozdrawiam, Lilka

4. Data: 2005-03-11 16:14:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

| Powinnyście Obie w reklamie pracować.Poszłam do kubła i wyciągnęłam
| gazetkę OBI,która wylądowała tam nietknięta :))Świerk fajny,cena
zbójecka.

W szkółkach taniej :-)))))))
A z ciekawości - ile? mam gazetkę OBI, ale najwyraźniej inną:-( [co w ogóle
jest niepojęte...]

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-03-11 16:22:35

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli ktos wie cos wiecej to poprosze.
>
> Iza Wójcik ( juz z rodzina powiekszona o 5 miesiecznego Tomka)

Gratuluję synka.
:-))
Picea abies , Formanek '

http://www.coenosium.com/Czechrepublic/prufrmnk.jpg (zdjęcie)

http://www.walaszczyk.pl/kolekcja/kol_iglaste.html (zdjęcie)

http://www.duchyofcornwallnursery.co.uk/plantshop_ex
t.asp?plid=5053&ptid=3&_
page=16&sL= (zdjęcie)

http://www.ce-wood.cz/skolky/artmanov.htm

http://www.wolomin.net.pl/szkolka/default.asp?page=8

http://www.byczkowscy.pl/oferta.htm#iglaste

http://www.zszp.org.pl/szkolka_full.phtml?idsz=103

http://www.iseli-nursery.com/Plantdescriptions/Picea
abies.htm

Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2005-03-11 16:24:28

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W szkółkach taniej :-)))))))
> A z ciekawości - ile? mam gazetkę OBI, ale najwyraźniej inną:-( [co w ogóle
> jest niepojęte...]
>
> Pozdrawiam, Basia.

44,95zł wys.50-60

Pozdrawiam, Lilka

7. Data: 2005-03-11 17:15:40

Temat: Odp: Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza Wójcik <i...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d0sbip$m05$...@i...gazeta.pl...

> Iza Wójcik ( juz z rodzina powiekszona o 5 miesiecznego Tomka)

Witaj. :-)
Gratuluję potomka. A to chłopiec czy dziewczynka?
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2005-03-11 17:25:13

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluję potomka. A to chłopiec czy dziewczynka?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Znowu za dużo kupażowałeś :))

Pozdrawiam, Lilka

9. Data: 2005-03-11 18:36:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| 44,95zł wys.50-60

Jak za szczepionego iglaka, to jest tak trochę więcej niż przyzwoicie...ale
nie ekstrawagancko:-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2005-03-11 19:09:44

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj. :-)
> Gratuluję potomka. A to chłopiec czy dziewczynka?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

To ja czujac podstep z tym pytaniem o plec opowiem taka przypowiesc.

Znajomy ma kuzynke w USA, Polka ale mieszkajaca tam od dziecka. Mowi po
polsku mocno kaleczac ale stara sie jak moze. Pewnego dnia podczas pobytu w
Polsce poproszona ja, zeby wyszla do ogrodu i zawolala na obiad Tomka (nomen
omen). Ta pelna dobrych checi wyszla i zawolala: " Tomka, Tomka, chodz do
domu! ".

Pozdrawiam z usmiechem
Iza Wójcik (i spiacy juz Tomek)

Roze i clematisy
KTO COŚ WIE NA TEMAT-Lampa HQI-akwariowa??????????
Czy was tez juz nosi?;)
fotografia
Grupy końca początek ?