Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))

11. Data: 2005-03-11 19:11:18

Temat: Re: Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W googlach znalazlam tylko odnosnik do
> Picea abies , Formanek '
>
> http://www.coenosium.com/Czechrepublic/prufrmnk.jpg (zdjęcie)
> http://www.walaszczyk.pl/kolekcja/kol_iglaste.html (zdjęcie)

Dzieki za duzo linkow. Ja chyba jestem jakas taka niezaradna googlowo. ;-))

Iza Wójcik

12. Data: 2005-03-11 19:13:13

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z ciekawości - ile? mam gazetkę OBI, ale najwyraźniej inną:-( [co w
ogóle
> jest niepojęte...]
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu Kulesz toz przeciez o ile mnie pamiec nie myli jestes z Katowic a to w
dzisiejszej gazetce bylo. Ja mialam ja dolaczona do Gazety Wyborczej. Taka
naprawde obszerna tym razem ta oferta.

Iza Wójcik

13. Data: 2005-03-11 19:15:33

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzisiejszej gazetce bylo. Ja mialam ja dolaczona do Gazety Wyborczej. Taka

I jeszcze zapomnialam dodac , ze jestem Ci winna azalie pontyjska. Obiecalam
dawno, dawno temu ale niestety zniknelam na jakis czas. Pamietam i postaram
sie slowa dotrzymac na wiosne.

Iza Wójcik

14. Data: 2005-03-11 19:46:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości
| ogóle

| o ile mnie pamiec nie myli jestes z Katowic

dlatego się dziwiłam - też pamiętam;-)

| a to w
| dzisiejszej gazetce bylo. Ja mialam ja dolaczona do Gazety Wyborczej. Taka
| naprawde obszerna tym razem ta oferta.

W "DZ" nie było :)))))))

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2005-03-11 20:49:04

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-11 15:58, Użytkownik Iza Wójcik napisał :
> Witam po chyba poltorarocznej absencji. Mysle, ze teraz bede zagladac

( juz z rodzina powiekszona o 5 miesiecznego Tomka)

Witam Tomka!
A jak Ci zacznie przestawiac doniczki niedlugo, zamelduj. To bedzie
znaczylo, ze sie grupa ogrodnikow powiekszyla.
Gratulacje dla Mamy , najlepsze zyczenia dla synka.
pozdrawiam, Barbara

16. Data: 2005-03-11 22:31:45

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza Wójcik wrote:

> Znajomy ma kuzynke w USA, Polka ale mieszkajaca tam od dziecka. Mowi po
> polsku mocno kaleczac ale stara sie jak moze.

Moi synowie maja podobne problemy. Czasami przekrecaja tak zabawnie, ze
trudno byloby to wymyslic. Moim ukochanym powiedzeniem bylo " wchodzil,
wchodzil i wesz" niby logicznie :))) albo " czy moge prosic chleb z
maszynka?"

a zeby nie bylo, ze nie na temat, dzis u nas prawdziwa wiosna, rano
slonce, potem odrobina niby sniegu niby deszczu, teraz kompletna mgla,
ale cieplo. Dzis zagospodarowalam grzadke przy poludniowej scianie, i
znalazlam w niej zakopany but, najpewniej przez naszego
potwora-szczeniaka. Niestety, nie wiemy, czyj to but:))), ale na pewno
nie nasz :))

Magdalena Bassett

17. Data: 2005-03-12 09:26:03

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za:
a) cieple przyjecie
b) gratulacje dla urodzonego potomka - mam nadzieje ogrodnika w przyszlosci
c) pomoc przy formanku - teraz juz wiem co to za dziwo

Iza Wójcik

18. Data: 2005-03-12 09:31:21

Temat: Bylo: córka marnotrawna, jest: jeszcze jeden swierk
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg niezawodnego Jurka Zająca - odmiana Picea abies pochodząca z Czech,
można
> otrzymać formę ścielącą lub przy przywiązywaniu głównego pędu do palika -
> wyprostowaną płaczącą. Bardzo interesująca odmiana:-)

Basiu, wiem juz, ze nie masz tej samej gazetki Obi co ja ;-))) ale tak
patrze na ta moja co tu lezy przede mna otwarta caly czas. Nie widze co
prawda wspomnianego Formanka ( chociaz zdjecie jakoby mialo ilustowac chyba
wymienione odmiany swierkow) ale za to dostrzegam taki bardzo ladny: waski i
hmmm, jakby to opisac ....zbity. Wiem, ze wiadomosci to nie za wiele ale
moze u w tej ksiazeczce znajdziesz jeszcze co to jest.
A tak na marginesie to chyba jednak juz w tym roku zrobie ten wydatek i owa
ksiazke zakupie.

Iza Wójcik

19. Data: 2005-03-12 15:22:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyszlosci
> c) pomoc przy formanku - teraz juz wiem co to za dziwo

Powodzenia wszelkiego Izo
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

20. Data: 2005-03-12 15:24:50

Temat: Re: córka marnotrawna, jest: jeszcze jeden swierk
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze u w tej ksiazeczce znajdziesz jeszcze co to jest.
> A tak na marginesie to chyba jednak juz w tym roku zrobie ten wydatek i

Szkoda kasy, ta książka już zabytkowa
:-)
Pozdrawiam pogodnie z postępem
skryba

Roze i clematisy
KTO COŚ WIE NA TEMAT-Lampa HQI-akwariowa??????????
Czy was tez juz nosi?;)
fotografia
Grupy końca początek ?