Coś - Wam - Powiem !!!

1. Data: 2009-06-12 20:06:06

Temat: Coś - Wam - Powiem !!!
Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta grupa , to Dom Wariatów. Prawie jak psp.

MH

2. Data: 2009-06-12 20:10:25

Temat: Re: Coś - Wam - Powiem !!!
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

MH pisze:
> Ta grupa , to Dom Wariatów. Prawie jak psp.
>
> MH

ić zabierz matule z pigalaka, miej litość w nocy ma być 7 stopni

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

3. Data: 2009-06-12 20:12:43

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-06-12 22:06, MH pisze:
> Ta grupa , to Dom Wariatów. Prawie jak psp.
>
> MH

twoja mamełe

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

4. Data: 2009-06-13 12:51:10

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ta grupa , to Dom Wariatów. Prawie jak psp.

a nieprawda :-)))
rozbuduj swój KF - powrzucaj wszystkich "sprawnych inaczej" i spokój...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

5. Data: 2009-06-13 12:52:51

Od: Tomek <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MH pisze:
> Ta grupa , to Dom Wariatów. Prawie jak psp.
>
> MH

Kiedyś to była bardzo dobra i wiarygodna grupa, ale wraz z pokazaniem
się na niej grupy niedorozwiniętych osób ( jakich to zaraz sam
zobaczysz) wszystko się zmieniło na korzyść.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem byłoby kontrolowanie wypowiedzi
niektórych matołów i niedorozwojów umysłowych ( sam zobaczysz , którzy
to są :), i to zaraz po moim wpisie)
Czyli grupa moderowana, ale nie ma chętnego żeby sie za to zabrać.

6. Data: 2009-06-13 13:46:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2009 14:52:51 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
> to są :), i to zaraz po moim wpisie)
> Czyli grupa moderowana, ale nie ma chętnego żeby sie za to zabrać.

A Ty nie chcesz? Myślę, że jesteś najlepszym kandydatem - jesteś bowiem
niewątpliwie rozwinięty umysłowo ponad średnią, skoro wysuwasz postulat
moderowania :-D

7. Data: 2009-06-14 06:30:56

Od: Tomek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> [...]
> to są :), i to zaraz po moim wpisie)
> Czyli grupa moderowana, ale nie ma chętnego żeby sie za to zabrać.

Ciekawe zjawisko się stało matoły, i niedorozwoje się nie odzywają (
tych podstawowych durniów nie widzę bo mam ustawiony filtr, ale na pewno
sobie nie odpuścili ),..... jednak coś im jeszcze zostało z instynktu
samozachowawczego :)
az

8. Data: 2009-06-14 09:01:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jun 2009 08:30:56 +0200, Tomek napisał(a):

> Ciekawe zjawisko się stało matoły, i niedorozwoje się nie odzywają (
> tych podstawowych durniów nie widzę bo mam ustawiony filtr, ale na pewno
> sobie nie odpuścili ),..... jednak coś im

MI // tu zrobiłeś literówkę!

> jeszcze zostało z instynktu
> samozachowawczego :)

Wrzuć całą resztę też do kaefa, tylko to może ich uratować...
:-D

9. Data: 2009-06-14 13:12:34

Od: "r...@p...onet.pl" <k...@n...test.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> Ciekawe zjawisko się stało matoły, i niedorozwoje się nie odzywają

a ty jednak piszesz,a??

Ciekawa stronka o panslaviscie
PYCHOTKA
PYCHOTKE