Cos dla ego

1. Data: 2002-07-18 10:42:01

Temat: Cos dla ego
Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam wam po prostu podziekowac.
Mysle, ze kazdy z was zaznal w swoim zyciu katyszy (nie bojmy sie tego
slowa) zazartego boju z wlasnym cialem, ktory konczyl sie kolejna przegrana
bitwa (bo jakze moglo byc inaczej). Bo w sumie chodzi o to, zeby zrozumiec
skubanca i dac mu to czego potrzebuje. Okazuje sie, ze naprawde problemem sa
weglowodany - szczegolnie te o wysokim poziomie IG - oraz zbyt maly poziom
zjadanego tluszczyku.
I wlasnie dzieki waszym watkom znalazlam klucz do swojego ciala. Przestalam
sie z nim szarpac, a ono bardzo ladnie mi sie odwdziecza nabierajac po
prostu energii i chudnac (co w sumie jest wazne, ale nie najwazniejsze).
Dzieki wam po prostu wreszcie przestalam marnowac czas na kolejne bijatyki.
Wiec zwykle 'dziekuje' wydaje mi sie czyms bardzo symbolicznym - niemniej
DZIEKUJE.

Monika

PS. Zastanawiam sie tylko ile jeszcze zyje wsrod nas takich 'skatowanych'
przez zla, wpojona tradycja diete osob, i jak wiele z nich jest rozdartych
pomiedzy koniecznoscia twardego trzymania sie w garsci i fizyczna
niemozliwoscia utrzymania sie w ryzach.
jpess....oby jak najmniej.

2. Data: 2002-07-18 12:10:50

Temat: Re: Cos dla ego
Od: "jar.zak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ........I wlasnie dzieki waszym watkom znalazlam klucz do swojego ciala.
Przestalam
> sie z nim szarpac, a ono bardzo ladnie mi sie odwdziecza nabierajac po
> prostu energii i chudnac ......

proszę o podanie recepty na szczęście.
jar.zak

3. Data: 2002-07-18 12:22:08

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MonikaK" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> tego
> przegrana
> zrozumiec
> problemem sa
> poziom
>
> Witaj!!!!!
> Tak, tak i jeszcze raz tak!!!
> Ja tez chudne, bez zmagan i uczucia glodu. Wreszcie!!!
> pozdr, Iza

kurcze a ja ciagle glodna
i tyje
jak to jest w koncu?
magda

4. Data: 2002-07-18 12:26:00

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przestalam
>
> proszę o podanie recepty na szczęście.
> jar.zak>

Monika znalazła klucz do swojego ciała. Gratulacje Moniko.
Ale to nie jest wytrych. Musisz sam wzorując, sie na m.in. Moniki
doswiadczeniach dopasowac kluczyk do siebie. :)) Monika potwierdzi, że jest
to mozliwe.
pzdr
tade

5. Data: 2002-07-18 12:31:03

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-07-18 12:38:16

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> kurcze a ja ciagle glodna
> i tyje
> jak to jest w koncu?

kup tego Montignaca i zastosuj sie, a nuz to bedzie strzal w 10.

pozdr, Iza

7. Data: 2002-07-18 12:40:05

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> kup tego Montignaca i zastosuj sie, a nuz to bedzie strzal w 10.

mam:)
probowalam
ale w pierwszych dwoch tygodniach przytylam 3 kg
i przestalam
poza tym musze przyznac, ze jest dla mnie dosyc skomplikowany
mimo, ze przeczytalam calego
magda

P.S. moze wroce do niego jak skoncza sie owoce

8. Data: 2002-07-18 12:41:30

Od: "jar.zak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monika znalazła klucz do swojego ciała.

co to za klucz? please!!!
jar.zak

9. Data: 2002-07-18 14:08:13

Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

rany? recepta na szczescie????
eeee
eeeeee...
no wiec ja jestem najbardziej szczesliwa jak moge sobie plywac w pletwach i
masce :-)

ale chyba nie o to chodzilo :-)
kazdy sam musi znalezc sposob na siebie
tak sie stalo, ze polaczenie produktow o niskim IG z zaprzystaniem prychania
na kazdy gram tluszczu daja u mnie swietne efekty.
Jem
miesko,
warzywka,
chlebek, ktory sklada sie prawie z samych ziaren
jaja

wszystko wzielo sie stad, ze zjadalam cos i wysokim indeksie glikemicznym i
w czarodziejski sposob zaraz robilam sie glodna. Juz uznalam siebie za
potwora, bo ile moze zjesc normalny czlowiek?
Inni jedli i spoko, a ja bylam glodna
I w sumie przeczytalam dwa krotkie artykuliki:
http://www.dieta.info.pl/indeks_glikemiczny.htm
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
zakladka - Dieta

co bylo dokladnie ostatnim elementem ukladanki, tzn ta informacja, ktorej mi
brakowalo

Z domku wynioslam tradycje zywieniowe raczej malo chlubne. Tzn przeladowane
weglowodanami:
kanapeczki, kluseczki, pierozki, slodycze...itd.
i jadlam rozne rzeczy, i bylam glodna, i wiedzialam, ze trzeba jesc zdrowo,
ale nie mialam dostatecznej motywacji. Bo co szkodzi niewinna (bo nie
slodka) bulka z rodzynkami rano do kawy?
No wlasnie szkodzi, bo zaraz potem robilam sie glodna. Wiec wyszlo na to, ze
jedzac powiekszam swoj glod - to wlasnie bylo odkrycie, od ktorego wlosy
stanely mi deba na glowie.
Wiec teraz jem tak, zeby nie byc glodna. Czyli zgodnie z Indeksem
Glikemicznym
A tluszcze? - sobie odpuscilam. I tak najbardziej lubie oliwe z oliwek
A slodycze? - jak mnie najdzie to wcinam. Np. kawal pysznego tortu
Geslerowej albo cos rownie wyuzdanego
A najcudniejsze jest to, ze nie laze glodna jak pies. I nie wymyslam sobie w
kolko od zarlocznych obzartuchow :-). No i sie ruszam. Ale to akurat
uwielbiam, i bez tego umieram ;-)
jej..po prostu wreszcie jest mi dobrze :-)))))))))))))))))))))))))))))). I
czuje sie tak, jakbym...zdrowiala. To chyba jest najlepsze okreslenie. Ale
jestem ciekawa jak bedzie zima, kiedy nadejda dlugie, ciemne dni...hmmm.
We'll see.

Buziaki macie w kazdym razie
Monika

Ale elaborat wysmarowalam

10. Data: 2002-07-18 14:14:58

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. moze wroce do niego jak skoncza sie owoce

jak to....przeciez owoce mozna jesc przy Montignac
Beata

adios
dieta przy celiakii
POMOCY